איזה שיש מתאים למטבח לבן

איזה שיש מתאים למטבח לבן – כך תעשו בחירה נכונה

שיפוץ הבית הוא אתגר לא פשוט ואכן מצריך מאתנו יצירתיות, ובטח לבטח גם בחירות מהותיות ועיקריות שהולכות לקבוע את איכות החיים שלנו בשנים הקרובות.

ולכן אם אתם מתלבטים לגבי המטבח ומחפשים שיש מסוים, חשוב לדעת איזה שיש מתאים למטבח לבן במידה וזה המטבח שבחרתם, כי לא כל שיש מתאים כאן. מיד תגלו איך לבחור, ואיך אנשי המקצוע יסייעו לכם בתהליך.

עיצוב מטבח לבן – כך תעשו זאת נכון

הבחירה במטבח הלבן היא בחירה כמעט תמיד שמתאימה לכולם. לבן הוא צבע מאד קלאסי, והוא תמיד באופנה. מטבח לבן חייב להיות מתוכנן באיכות מהטובה ביותר על מנת שיחזיק מעמד לחיים שלמים, ואם לא לחיים שלמים אז לפחות לשנים רבות טובות וארוכות.

היתרונות המהותיים והמשמעותיים של הצבע הלבן הם בעיקר המון אור, אווירה פתוחה וגדולה ואילו אנרגיות שתמיד תרצו במטבח שלכם. קל מאד לעצב אותו ולהתאים לו את האבזור הנכון ובבחירת משטחי העבודה, יש לעשות עבודה יותר מדויקת ברמה העיצובית.

המטבח הלבן הוא מטבח מודרני שמשדר תחושה של פשטות עם קורטוב של תחום, וניקיון מוחלט. האסתטיקה המודרנית היא מינימליסטית ורעננה. הצבע הלבן נבחר לא מעט למטבחים מודרניים ואף מפוארים מאד בעיקר בגלל השילוב שבו.

שיש למטבח המתאים למטבח לבן חייב להיות מלוטש היטב ומוקפד, ובהתאמה אישית של אנשי המקצוע.

איזה שיש מתאים למטבח לבן
איזה שיש מתאים למטבח לבן

מהם סוגי שיש ואיזה שיש מתאים למטבח לבן?

שיש המתאים למטבח לבן הוא שיש או בצבע לבן שיכול להשתלב באופן אחיד והרמוני עם העיצוב של המטבח, או שיש ששובר מעט את הלבן. סוגי השיש המתאימים הם בעיקר:

  • שיש קררה

שיש טבעי לבן מבוקש מאד הוא שיש קררה לו גידים עדינים ואפורים המדמים צבע כסוף יוקרתי. השיש נקרא כך בשל המקום בו הוא נחצב, קררה באיטליה. העיצוב העדין משתלב נהדר עם כל עיצוב לבן, ומביא לאווירה פסטורלית, מלאה באור ואנרגיות מרעננות.

  • שיש מון בלאן

מון בלאן הוא שיש לו גידים בצבע אפור ירוק מדהים. הוא מתאים לאוהבי הלבן ומתאים למי שרוצה גם להכניס יותר צבע. שיש לבן הוא שיש מאד עדין ויוקרתי. בגלל שהוא בהיר חשוב לשים לב שהוא אכן יכול להישרט וסופג כתמים. אפשר להגן עליו עם סילר או חומר אוטם שמונע ספיגת הכתמים.

  • גרניט סופר וויט

שיש זה הוא שיש לבן לחלוטין המתאים למי שמעוניין להתאים את האחידות בעיצוב. הבסיס שלו הוא לבן, אך חשוב להבחין שלא כל הלבנים הם באותו גוון. ישנו לבן קריר, לבן עם תתי גוונים, לבן אפור או כחלחל או ירקרק כאשר הבסיס גם יכול להיות שמנת ולא לבן בהיר מלא.

בחירה בשיש זה היא בחירה מגוונת המאפשרת כמה וכמה אופציות, וכמה טוב ואיכותי זה כאשר יש ממה לבחור.

התאמת שיש למטבח לבן

בחירת סגנון העיצוב המתאים חייבת להיעשות בקפידה, ועל ידי התאמה אישית. כאשר אתם בוחרים שיש למטבח בבאר שבע או בכל מקום אחר בארץ בדקו עם עצמכם ועם אנשי המקצוע כמובן האם אתם מעוניינים שהגימור יהיה מט, מבריק, קלאסי או בגוון שמנת?

כל האופציות עומדות בפניכם כאשר מדובר בהתאמה של שיש למטבח לבן, אך חייב כן לשים לב לדקויות ספציפיות.

בחירת השיש היא הדבר הכי חשוב במטבח, ולכן החומר והצבע חייבים להשלים את המראה הכללי. אחת מהבחירות היות מבוקשות הן בחירה של שיש טבעי או שיש פורצלן בעיקר בשל התנועתיות והעומק בחומרי הגלם.

לא כל מי שיודע איזה שיש מתאים למטבח לבן יודע עד כמה הבחירה בחומרי גלם מסוימים היא קריטית. בדקו שאנשי המקצוע שאתם מסתייעים בהם אכן מוסמכים באופן פורמלי לעסוק בתחום, ויודעים מה הם מציעים לכם לרכישה.

כמו כן, גם ההתקנה חייבת להתבצע באופן המוקפד והמקצועי ביותר למען בטיחותכם והנאה מהמוצר לחיים שלמים או לפחות לשנים רבות.

הצבעים שמתאימים למטבח לבן

מבחינת עיצוב הצבעים, כפי שכבר ציינו ישנם משטחי שיש להם גידים אפורים, ירקרקים ותכולים, כסופים וזהובים ואלו יכולים בהחלט לשבור את הלבן. וישנם משטחי שיש שלא מצריכים כלל שבירת הלבן בשל הגוונים השונים.

אופציה איכותית היא שיש פורצלן, גרניט טבעי וחיפוי של הקירות בפאנל מזכוכית. את הצבעים עליכם להתאם גם למוצרים ולאבזור על מנת שאלו ממש יהפכו את המטבח לחלל המעוצב, האינטימי, הפסטורלי והנגיש שאתם מעוניינים שהוא יהיה.

איזה שיש מתאים למטבח לבן – שאלות ותשובות

  • האם השיש חייב להיות בצבעים בהירים?

חד משמעית לא. כשמדובר על עיצוב, הבית שלכם הוא דף הקנבס האישי שלכם ואתם יכולים לעשות בו כל מה שעולה בראשכם. יחד עם זאת כל מי שכן יודע איך לבחור שיש למטבח לבן יתאים לכם על פי עיניו ברמה המקצועית את העיצוב, וחשוב לשים לב כן לנקודות מרכזיות.

  • מהי האחריות על המוצר?

על כל מוצר יש אחריות שונה, בהתאם להנחיות החברה או הספקים. חשוב לוודא עם אנשי המקצוע מהי האחריות על השיש שאתם רוכשים, כיצד מפעילים אותה, מה מפעיל אותה מבחינת תקלות או שברים וסדקים ובכלל, לכמה זמן היא בתוקף.

  • האם אפשר להזמין עיצובים אישיים?

כשמדובר על עיצוב שיש מדובר על עיצוב שאינו דומה לקודמו. בגלל שלרוב זוהי אבן טבעית שהעיצוב שלה נעשה בבטן האדמה הוא למעשה כמו טביעת אצבע. אפשר כמובן להזמין עיצוב אישי, אך חשוב לדעת שהעיצובים ייחודיים ואיכותיים.

המומחים של אבן שיש אלי ונתי ממליצים לבדוק היטב שרכישת השיש והעבודה נעשית על הצד הטוב ביותר וברמה גבוהה. אנשי מקצוע איכותיים ידעו להעניק לכם לצד מקצועיות גבוהה מהסטנדרט גם שירות אדיב, סבלני ומכיל. בדיוק כמו שמגיע לכם.

Rate this post
אלי ונתי
אלי ונתי

אבן שיש אלי ונתי היא חברה מובילה בתחום עבודות השיש והאבן הטבעית בישראל. החברה נוסדה בשנת 1975 על ידי אלי ונתי, שני חברים חובבי אבן טבעית, ומאז היא מספקת ללקוחותיה את מגוון המוצרים והשירותים הטובים ביותר בתחום.