שיש לחדר רחצה – איזה שיש מתאים עבורכם?

עיצוב חדר האמבטיה בכלל ובחירת יש לחדר רחצה הם צעדים מרגשים מאד. בחירת הכיור, בחירת משטח השיש, בחירת הסגנון, הצבעים, וכמובן העיצוב הכללי. אך מה גורם לכם לבחור בסוג שיש זה או אחר, ובכלל, איך תדעו לבחור את השיש המתאים לכם? מיד תגלו את הכל.

כמה חשוב בחירת שיש לחדר רחצה

כשאתם בוחרים שיש לאמבטיה חשוב להכיר את מגוון היתרונות של העולם הזה. על מנת באמת לאבחן את היתרונות, יש לתת דגש לבעיה המרכזית. מהם המשטחים שיש בחדר האמבטיה המתאימים להיות עשויים משיש? ואיך הם יכולים לתרום לכם?

בחירה של שיש מתאים גם מבחינת תחזוקה וגם מבחינת העיצוב והפונקציונליות הופכת את בחירת המוצר להכי נכונה ומתאימה שיש. משטח שיש לחדר רחצה נמדד ונחתך על סמך המידות המוזמנות מראש, שאתם מבקשים.

כמובן, גם העיצוב נחשב כך ליותר אישי ואיכותי. בין אם אתם מזמינים שיש בעל תאורה פנימית, שיש דק ברמה מסוימת. שיש בצבעים שונים ומגוונים, או שיש בצבעים יותר אחידים. קרים, חמים, בעיצוב מודרני או בעיצוב כפרי. לכל הפרמטרים הללו יש השפעה משמעותית.

הדבר החשוב ביותר שעליכם לזכור הוא שבחירה בשיש איכותי וברמה גבוהה, בתחזוקה נכונה ושמירה עליו, תזכו במוצר לשנים ארוכות, ואף לחיים שלמים.

מה צריך לדעת על שיש לחדר רחצה

זה לא משנה אם אתם בוחרים שיש לחדר רחצה באמצעות חברת שיש בבאר שבע או שיש בנגב כל עוד אתם בוחרים בחומרי הגלם הטובים ביותר. אך הבחירה בחומרי הגלם הטובים ביותר יכולה להגיע בשילוב של התייעצות וליווי של אנשי מקצוע איכותיים, והצעד הזה הופך את כל התהליך להרבה יותר איכותי ואפקטיבי.

שיש הוא מוצר יקר, וכאשר אתם בוחרים אותו בעיצוב ייחודי מסוים, ובליווי הנכון הוא גם יכול להיות יקר מאד. אך הליווי האישי כאן מעניק ערך גבוה יותר מהמחיר שאתם משלמים אפילו. הבחירה באמצעות אנשי מקצועי איכותיים מביאה למוצר שילווה אתכם לשנים ארוכות, ואף לחיים שלמים. הנחיות ולימוד על כיצד לתחזק את המוצר, ולשמור עליו, וכמובן איך ליהנות ממנו ברמה הגבוהה ביותר.

אם אתם מזמינים שיש לחדר רחצה אתם לבטח יודעים שמדובר במוצר שאפשר להתאים ברמת המידות במגוון של טווחים. מן הסתם לא לכולם יש חדרי רחצה גדולים במיוחד, ולפעמים עיצוב קטן ומינימלי הוא זה שיכול לשנות את כל התמונה עבור חללים קטנים. משטחי שיש לחדר רחצה לקטעים קצרים הם מבוקשים מאד וכל איש מקצוע איכותי וברמה גבוהה המבין בתחום יוכל לסייע לכם להתאים משטח רלוונטי.

סוגי שיש לחיפוי חדר רחצה ואמבטיה

בחירת שיש לחדר רחצה היא לא שונה מבחירה של שיש למטבח בכל אופן שהוא. לא מבחינת ההתקנה, לא מבחינת המחיר וגם לא מבחינת העיצוב. הדבר היחיד שיש לשים לב אליו הוא עמידות השיש מפני אדים, רטיבות ולחות.

היות וחדר האמבטיה הוא החדר הכי רטוב בבית המתמלא באדים ולחות מומלץ להמנע מבחירה של שיש שסופג לחות וכתמים ועלול פשוט להפוך לשיש שאינו אפקטיבי והרוס עם הזמן.

בבחירת סוגי השיש עבור חיפוי חדר רחצה ואמבטיה יש לשים לב לכמה פרמטרים עיקריים נוספים:

  • שיש דק

ביקוש לשיש דק הוא נפוץ מאד, חשוב לשים לב ששיש גרניט רגיש מאד ועל כן קשה לדקק אותו. אם תרצו משטח שיש דק מאד, אפשר לבחור במשטח שהינו דמוי שיש, או באבן לאמבטיה.

  • אורך השיש

שיש מגיע לרוב באורך של עד 6 מטרים, כאשר מדובר על מטבח. כשמדובר על אמבטיה מדובר על שיש באורך של חצי מטר, עובדה המייקרת את מחיר השיש וההתקנה באופן משמעותי. יש לשים לב לפרמטר זה, ולבחור בהתאם לכך ולתקציב.

אחרי ששמתם לב לכל הפרמטרים הללו, חשוב לדעת מהם סוגי השיש הנפוצים ביותר עבור חדרי אמבטיה:

  • גרניט
  • אבן קיסר
  • גרניט פורצלן

תחזוקת השיש מאפשרת לכם לשמור על המוצר היטב, בנוסף ליתרון של חומר הגלם הטבעי ממנו הוא עשוי. דאגו לנקות בחומרי הניקוי המתאימים. לאוורר את חדר האמבטיה כראוי, לנקות במטלית לחה אבק, ולהימנע מכימיקלים בשימוש בחומרי ניקוי.

בחירה מושכלת ונכונה של שיש לחדר האמבטיה הנעשית באמצעות אנשי המקצוע הנכונים תביא למוצר איכותי, שיחזיק מעמד לשנים ארוכות ולחיים שלמים, ולהנאה מקסימלית.

כמה עולה שיש לחדר רחצה?

כמובן שכשמדובר ברכישת מוצרים, או השכרת שירות זה או אחר, לתקציב יש משמעות גבוהה והוא למעשה הראשון עליו חושבים. על התקציב יקום ויפול דבר, ולכן חשוב לדעת בדיוק מה מחיר השיש שאתם רוכשים, על כל שינוי ושינוי בו.

המחיר יכול להתחיל מ600 ₪ למטר רבוע ואף להגיע למעל 10,000 ₪. כמובן שמדובר על פרמטרים חשובים שיש לקחת בחשבון כמו עמידות, מיקום השיש, סוג השיש, וכמובן עיצוב השיש ואורכו וגודלו, וכן גם העובי שלו.

לכל פרמטר יש השפעה על המחיר, ולכן אפשר להתאימו לתקציב, או להתאים את התקציב אל השיש עצמו. ליווי מקצועי ואישי יעניק לכם את מלוא המענה עבור הסיטואציה הזאת. ועל כן חשוב לבחור את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום, וללא דופי.

המומחים של אבן שיש אלי ונתי ממליצים לבדוק היטב שרכישת השיש והעבודה נעשית על הצד הטוב ביותר. אנשי מקצוע ברמה גבוהה ידעו להעניק לכם לצד מקצועיות גבוהה מהסטנדרט גם שירות אדיב, סבלני ומכיל. בדיוק כמו שמגיע לכם.

שיש לחדר רחצה – שאלות ותשובות

  • איך מוצאים את אנשי המקצוע הטובים ביותר?

מציאת אנשי המקצוע הטובים ביותר יכולה להתבצע על בסיס המלצות, חוות דעת וביקורות. רצוי מאנשים שאתם סומכים על דעתם. אם אין בנמצא, ישנן כיום פלטפורמות דיגיטליות המאפשרות קבלת חוות דעת וביקורות, ואף מאמתות את אותנטיות חוות הדעת. כל זאת, על מנת שבאמת תהיה לכם האינדיקציה הטובה ביותר. בנוסף לכך, שוחחו עם לקוחות קודמים ולקוחות הווה, ותנו מקום גם לתחושת הבטן שלכם ולחיבור עם אנשי המקצוע, יש לכך משקל משמעותי להחלטה.

  • האם יש אחריות על המוצר?

אחריות יכולה להתחלק לשניים, אחריות על העבודה, ואחריות על המוצר. חשוב לבדוק היטב מול אנשי המקצוע כיצד האחריות קיימת אצלהם ומה מפעיל אותה היות ולכל ספק יש אחריות שונה על המוצר. ישנן גם סיטואציות בהן ישנה השתתפות עצמית, חשוב לכלול את כל הפרמטרים הללו בתוך הסעיפים המתאימים בהסכם העבודה ואף לעבור עליו באופן מדוקדק לפני שסוגרים וחותמים עם אנשי המקצוע שבחרתם.

  • איך מתחזקים את השיש?

שיש הוא חומר גלם טבעי שנוצר בעומק האדמה ועל כן הוא אינו מצריך תחזוקה מאסיבית מדי, שכן זו עלולה לפגום באיכות שלו ולפגום בו. בדקו מה הם חומרי הניקוי המתאימים לטיפול בשיש, וכיצד תוכלו לנקות אותו כמה שיותר איכותי, בלי לפגוע בו או ליצור נזקים. שיש שמתחזקים אותו נכון הוא שיש שיחזיק מעמד לשנים ארוכות וטובות, ואף לחיים שלמים.

  • האם כל סוגי השיש חזקים ועמידים?

לא, ישנם סוגי שיש עדינים יותר שאינם מתאימים למשל לחדרים רטובים, וישנם סוגי שיש עמידים יותר שמתאימים לכל סוגי החללים. בקשו ייעוץ וליווי מול אנשי המקצוע.

רכישה חכמה של שיש לחדר רחצה היא כזו המוקפדת מראש עם תשומת לב לכל הפרטים הקטנים ולכל פרמטר אפשרי. ליווי מקצועי, אישי ונכון יביא לכך, ולבחירת המוצר המושלם עבורכם, ובהתאמה אישית.