חיפוי שיש לאמבטיה

מחדשים את חדר האמבטיה

שיפוץ האמבטיה מאז ומתמיד הוא צעד מרגש שמביא לתקופה של התחדשות ולא בכדי. חדר האמבטיה הוא המקום הבטוח שלנו, המקום בו אנחנו נכנסים להירגע וליהנות אחרי יום עמוס, או אפילו לפני, או סתם כדי להתפנק.

לכן זה רק טבעי שנרצה לשפץ אח דר האמבטיה באופן יוקרתי ומהודר. בחירה של חיפוי שיש לאמבטיה בהחלט תביא לכך, כל שעליכם לעשות לפני בחירת החיפוי הוא לבחור את אנשי המקצוע הנכונים להתאמה אישית, והתקנה מקצועית.

למה שיש לאמבטיה?

שיש הוא חומר גלם חזק ואיכותי המתאים לחיפוי במטבחים, בפנים הבית, במתחמים החיצוניים של הבית ובאמבטיות כמובן. כאשר אתם בוחרים חיפוי שיש לאמבטיה לרוב יש לכך כמה סיטואציות מרכזיות שבגללן תרצו להתקין שיש באמבטיה.

אם אתם גרים בבית שכור ואתם לא מעוניינים כרגע לשפץ את כל חדר האמבטיה כי הדירה אינה שלכם חיפוי באמצעות אבן שיש הוא פתרון נהדר עבורכם. כמו כן, אם הדירה כן בבעלותכם אך אתם מחפשים פתרון מהיר יותר זוהי הפרוצדורה הכי מהירה שיכולה להתאים לכם.

בתוך שעות תוכלו להיות בעלי אמבטיה חדשה ובעיצובים מותאמים אישית שבחרתם.

אם אתם מחפשים שיפוץ בעלות נמוכה יחסית אתם ללא ספק בבחירה הנמוכה. חיפוי שיש לאמבטיה לא יעלה לכם הון, התוצאות תהיינה תוצאות איכותיות ומעוצבות היטב והאמבטיה תישאר בבסיסה האמבטיה לכם בלי בלגן של שיפוץ מאסיבי מדי.

עיצוב חדר האמבטיה הוא אתגר לא קטן, וחשוב להכיר את הסוגים השונים של השיש לפני שאתם בוחרים. השיש צריך להתאים לגודל חדר האמבטיה, לסגנון העיצוב הכללי או אם תבחרו 'לשבור' את סגנון העיצוב, אז בבחירת העיצוב המתאים ולפני הכל, מותאם לתקציב שלכם.

בחירת סוג השיש ובנייה של תכנית שיפוץ מסודרת תסייע לכם להתאים את השיש לכל אלמנט ואלמנט בחדר האמבטיה, אך ההתאמה חייבת להיעשות בהיוועצות עם אנשי מקצוע בלבד, ולא באופן עצמאי, וזאת למען תוצאות מיטביות יותר.

חיפוי שיש לאמבטיה
חיפוי שיש לאמבטיה

סוגי שיש לאמבטיה – אילו סוגים קיימים?

  • גרניט פורצלן

חיפוי שיש לאמבטיה באמצעות גרניט פורצלן מביא עמו יתרון גדול מאד בעיצוב וגם בהתאמה לחדר האמבטיה. זהו שיש צפוף וחזק ומתאים לכל חיפוי של קיר ובפרט בחדרי האמבטיה. השיש עמיד לכתמים, לחום גבוה, ללחות, אדים ומים והוא קל לניקוי ולתחזוקה ברמה גבוהה.

  • שיש קיסר

שיש אבן קיסר מעניק לחדר האמבטיה את המראה היוקרתי בעל הצבע המדויק ביותר לבחירתכם. השיש מספק ויזואליות אחידה ואף עמיד בפני כתמים ושריטות, וילווה אתכם לשנים ארוכות וטובות.

  • שיש לבן קררה

שיש זה הוא לבן בצבע שמנת או בצבע לבן חלב והוא בעל מראה עיצובי מודרני בעל טקסטורה טבעית. הוא אלגנטי, אצילי ומתאים כמעט לכל עיצוב. יש בו עמידות וחוזק משמעותיים לחדר אמבטיה וקל לעצב מסביבו גם את הכלים הסניטריים.

מה ההבדל בין שיש למטבח לשיש באמבטיה

בחירה של שיש למטבח היא בחירה שיש לשים בה דגש על מספר פרמטרים מאד מסוימים, להבדיל משיש לאמבטיה. בחירה של שיש למטבח היא בחירה של שיש שיכול לעמוד בטמפרטורה מאד גבוהה, בעוצמה חזקה ובעמידות לסדקים ולשריטות, רצוי גם במינימום של תחזוקה.

בחירה של שיש לחדר הרחצה או חיפוי שיש לאמבטיה המתאים לכם חייב להיות שיש עמיד בלחות, מים, אדים, כזה שלא מעלה עובש והעיצוב שלו מאפשר תחזוקה נגישה ואינה מאסיבית מדי.

בחירת השיש המתאים חייבת להיעשות באמצעות התאמה אישית והיוועצות עם אנשי המקצוע המתאימים, ולא באופן עצמאי. רק כך תשיגו באמת את התוצאות הטובות ביותר.

מהם היתרונות בחיפוי שיש לאמבטיה?

כאשר אתם בוחרים להתקין ריצוף וחיפויים משיש לחדר האמבטיה חשוב להכיר לפני הכל את היתרונות שיש לצעד זה.

לא מדובר כאן אך ורק בעיצוב בלבד. חיפוי שיש לאמבטיה מביא עמו גם יתרונות פונקציונליים. תחזוקה מינימלית של ניקיון באמצעות מטליות לחות בלבד ללא חומרי ניקוי, עמידות בפני כתמים, שריטות וסדקים וכמובן לפני הכל עמידות בפני צבירת עובש, ועמידות לחום, קור, לחות ורטיבות.

ההחלטה להתקין חיפוי שיש לאמבטיה חייבת לבוא אך ורק בהחלטה עם אנשי המקצוע הטובים ביותר אותם יש לבחור על בסיס ביקורות, חוות דעת והמלצות ולא אחרת. עליכם לדעת שאתם בידיים הטובות ביותר כי לא רק העיצוב חשוב כאן, אלא בעיקר לפני הכל, בריאותכם.

המומחים של אבן שיש אלי ונתי ממליצים לבדוק היטב שרכישת השיש והעבודה נעשית על הצד הטוב ביותר. אנשי מקצוע ברמה גבוהה ידעו להעניק לכם לצד מקצועיות גבוהה מהסטנדרט גם שירות אדיב, סבלני ומכיל. בדיוק כמו שמגיע לכם.

חיפוי שיש לאמבטיה – שאלות ותשובות

  • האם אפשר לבחור שיש בצבעים שונים ומגוונים?

שיש אפשר לבקש בצבעים שונים ובמרקמים מגוונים וכך אתם יכולים לשלב אותו בשלל של עיצובים בחדר האמבטיה. בין אם אתם מדברים על ריצוף ובין אם אתם מדברים על חיפוי שיש לאמבטיה עולם העיצוב בשיש הוא מגוון מאד.

  • האם כל שיש הוא אבן טבעית בלבד?

רובי סוגי השיש הם אבן טבעית ועל כן העיצוב של השיש הוא מאד ייחודי. ממש כמו טביעת אצבע שאין דומה לה, כך גם דוגמאות סגנונות ועיצוב שיש טבעי.

  • למה חשוב לבצע ליטוש לשיש טבעי?

ליטוש לשיש טבעי מביא לכך שהשיש חוזר למצב הטבעי החלק והמבריק שלו. באמצעות הליטוש אחת לתקופה אתם למעשה מחזקים את השיש וגורמים לשכבות שהצטברו עליו עם השנים להיעלם ולהחזיר לו את הברק והחיוניות שמלכתחילה גרמו לכם לרכוש אותו. זוהי תחזוקה חשובה וחיונית לשיש.

כל מוצר שאתם רוכשים חשוב שיהיה מיוצר מותאם ומותקן על ידי החברות הטובות ביותר המתמחות בנושא. כאשר מדובר על חיפוי שיש לאמבטיה מדובר על בריאותכם, על הבטיחות שלכם ועל ההנאה שלכם ושיפור איכות החיים. בחירה נכונה תביא לאיכות חיים גבוהה.

Rate this post
אלי ונתי
אלי ונתי

אבן שיש אלי ונתי היא חברה מובילה בתחום עבודות השיש והאבן הטבעית בישראל. החברה נוסדה בשנת 1975 על ידי אלי ונתי, שני חברים חובבי אבן טבעית, ומאז היא מספקת ללקוחותיה את מגוון המוצרים והשירותים הטובים ביותר בתחום.