שיש בבאר שבע

למה הכי כדאי לקנות שיש בבאר שבע?

שיש הוא סמל סטטוס המסמל יוקרה עוד מההיסטוריה. כבר בימי האימפריה הרומאית ידעו שהשיש הוא חומר גלם המשמש לבנייה, לפיסול, ותמיד נתן את תחושת האצולה, מלוכה והיוקרה. פסלו של האמן מיכלאנג'לו, דוד, עשוי משיש. וגם הפנתאון ברומא נבנה משיש.

ישנן עוד ועוד דוגמאות על מדוע שיש הוא אחד מחומרי הגלם האיכותיים שאתם צריכים לבחור לבית החדש שלכם, או המשופץ שלכם. כשאתם מחפשים שיש בבאר שבע חשוב שתבחרו בשיש המובחר ביותר, ובאנשי המקצוע המתמחים בנושא.

שיש בבאר שבע – כמו ששיש צריך להיות

רגע לפני שנבין מהו השימוש של השיש, וסגנונותיו כמו שיש גרניט או פורצלן, חשוב שנכיר אותו לעומק ונבין מהו בעצם שיש. השיש הוא למעשה סלע שנוצר בצורה טבעית משקע ימי שעבר כמה תהליכיך ושינויים כימיים. התהליך נקרא התמרה, והוא נגרם כתוצאה מחום ולחץ במעמקי כדור הארץ.

תהליך זה מתרחש בכמה וכמה סוגים של מינרלים. המינרלים שיכולים להפוך לשיש הם קלציט, דולומיט וסרפנטין. השיש מגיע גם בצבעים שונים ומגוונים וזוהי בעצם תוצאה ישירה של הרכב המינרלים. ישנם גם כמובן חומרים סינתטיים כמו שיש אבן קיסר הנחשבים לשיש.

שיש בבאר שבע – מהו השימוש בו?

השימוש בשיש כיום מגוון מאד ומעניק יוקרה וייחודיות בתכונותיו. משתמשים בו למגוון של חללים בבית ובבתי העסק, וביניהם:

  • שיש במטבח

התקנת שיש במטבח הוא שימוש אידיאלי. ועל כן, משתמשים במוצרים שהם לרוב שיש פורצלן או דומים לכך. למוצרים אלו יתרונות רבים של עמידות ברטיבות ובחום קיצוני ותוך כך הם הופכים להיות משטח עבודה אידיאלי במטבחים רבים.

כך אפשר ליהנות גם ממראה יוקרה אצילי וגם מפונקציונליות גבוהה. הם קלים לעיצוב, ונעימים לשימוש ולעין.

  • ריצוף באמצעות שיש

למתעניינים בריצוף בוהק עם מראה אלגנטי, יוקרתי ואצילי בהחלט יכולים לקבל החלטה חד משמעית לרצף בשיש. השיש מגיע במגוון של צורות וצבעים וקל להתאים אותו אל כל סגנון עיצובי.

כמו כן, אפשר עם השנים ללטש את ריצוף השיש ולהחזיר לו את הברק שאובד עם הזמן.

  • מדרגות שיש

כמו ריצוף, גם מדרגות אפשר ליצור משיש ואף ליהנות מהן בתכונות איכותיות ויתרונות רבים. קל להתאים את צבע המדרגות אל הריצוף, אפשר להשתמש גם בצבעים אחרים לגיוון ובקלות אפשר לעצב ולחתוך את האבן לכל צורה, אורך וסגנון על מנת ליצור עיצוב ייחודי ומותאם אישית.

  • שיש עבור בריכה

קל להשתמש בשיש גם בתור חיפוי מסביב לבריכה. ליהנות ממראה עיצובי אלגנטי, וגם מיתרונות של עמידות לכלור ולרטיבות. כמו כן, מומלץ להשתמש באבן השיש המתאימה לסביבה וכך גם יהיה לכם איטום ראוי, וגם תשמרו על בטיחותכם ותמנעו החלקה.

  • שיש בחדרי אמבטיה

חדרי אמבטיה במראה אלגנטי, אצילי ויוקרתי בהחלט יכולים להתהדר באמצעות שיש. חדר רטוב חייב פתרון עמיד שמספק איטום איכותי ומלא, וגם קל לניקוי. חיתוך עבור משטחי אמבטיה באמצעות שיש אפשר לבצע בכל גודל, כך שברמה העיצובית תוכלו להשיג כל עיצוב שאתם מעוניינים בו.

שיש בבאר שבע
שיש בבאר שבע

שיש בבאר שבע – שאלות ותשובות

  • האם אפשר להזמין שיש בסגנון עיצוב אישי?

בוודאי, היות ושיש הוא חומר גלם קל לחיתוך ולעיצוב, אפשר בהחלט לבצע הזמנה על סמך סגנונות אישיים ועיצובים אישיים.

  • איך למצוא את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום?

חשוב להיוועץ בחברים, משפחה, וקולגות ולקבל המלצות רלוונטיות. כאשר ישנה המלצה מאנשים קרובים, קל יותר למצוא אנשי מקצוע איכותיים. תנו גם מקום לתחושת הבטן שלכם ולחיבור עם אנשי המקצוע, לאלו יש השפעה ישירה על טיב העבודה.

5/5 - (1 vote)
אלי ונתי
אלי ונתי

אבן שיש אלי ונתי היא חברה מובילה בתחום עבודות השיש והאבן הטבעית בישראל. החברה נוסדה בשנת 1975 על ידי אלי ונתי, שני חברים חובבי אבן טבעית, ומאז היא מספקת ללקוחותיה את מגוון המוצרים והשירותים הטובים ביותר בתחום.