שיש למטבחים בדרום

משטח שיש למטבח מרשים הוא בחירה מסורתית של מעצבים רבים. אבל זו לא האפשרות היחידה לשימוש באבן טבעית בפנים המטבח. ניתן להשתמש בשיש לגימור האי, הרצפה ואפילו קירות החדר. אולי, שיש למטבחים בדרום הוא אחד החומרים הבודדים שלמרות שהוא שומר על רושם יוקרתי למדי, נכלל בכל תחומי העיצוב של המטבח המודרני.

היתרונות של השיש בפנים ידועים לרבים, ביניהם עמידות לאורך זמן בטיפול נכון, מראה יקר ואסתטי, שונות בגוונים ויכולת להתאים למגוון סגנונות עיצוב פנים. מגוון הדוגמאות של אבן טבעית עשיר מאוד וכל אחד מהם ייחודי. לכן, משטח עבודה, אי או קיר משיש יהפכו את המטבח שלכם לבלעדי וייחודי בכל מקרה.

מה זה שיש למטבח?

שיש היא אבן טבעית בעלת מרקם מקורי ומראה מאוד אטרקטיבי. בשל המבנה הנקבובי שלו, שיש למטבחים בדרום, הופך לחומר תובעני מאוד. בנוסף, הוא פחות חזק וקשיח מגרניט שגם כן משמש רבות לעיצוב משטחי המטבח.

אבל המראה האסתטי יוצא הדופן של השיש הופך אותו לחומר גימור פופולרי מאוד בפנים של דירות מודרניות. מאז ימי קדם, שיש היה סימן של עושר ויוקרה. אבל לא רק זה גורם למעצבים להפוך את השיש למאפיין דומיננטי בפנים המטבח.

מבין יתרונותיו של שיש למטבחים בדרום:

  • מגוון גוונים ומרקמים שקשה לחזור על חלקם בייצור אבן מלאכותית.
  • עמידות – לא מאבד את המראה האסתטי והתכונות שלו במשך עשרות שנים.
  • רב-גוניות – בשילוב עם חומרים שונים ולכן אורח תדיר גם במטבחים מודרניים וגם במטבחים קלאסיים.
  • ידידותית לסביבה ובטוח לשימוש, מה שחשוב במיוחד אם יש ילדים בבית.
  • תמיד אופנתי – שיש תמיד נמצא ברשימת הטרנדים והוא לא הולך לאבד את מקומו.

סוגי שיש למטבחים בדרום:

שיש אבן קיסר – אבן קיסר הוא משטח קוורץ מהונדס באיכות גבוהה במגוון צבעים. כשזה מגיע לאריכות ימים, כדאי להשקיע במשטח של שיש אבן קיסר.

ישנם מספר יתרונות למשטחי אבן קיסר:

  • כשמדובר בבחירת אבן מהונדסת למשטח השיש במטבח שיש אבן קיסר פופולרי בזכות העמידות והזמינות שלו בצבעים רבים.
  • הם לא נקבוביים – משטחי אבן קיסר הם סינתטיים ולכן אינם נקבוביים, בניגוד לאבנים טבעיות. אין צורך לאטום אותם מכיוון שהם לא מפתחים חיידקים או מיקרואורגניזמים אחרים.
  • הם מגוונים – אבן קיסר מציעה מגוון כמעט בלתי מוגבל של סגנונות וצבעים מה שאומר שהוא מתאים לכל עיצוב פנים.
  • הם עמידים – שיש אבן קיסר עמיד בפני סדקים, שריטות וכתמים ובכך הופך אותו לחומר עמיד למשטחי מטבח.
  • זקוק לתחזוקה נמוכה – מכיוון שמשטחי אבן קיסר אינם נקבוביים, הם קלים לניקוי. מים וסבון או חומר ניקוי עדין הם כל מה שצריך כדי לשמור על הברק שלו.
  • שיש גרניט

גרניט הוא סלע גס גרגירי ובדרך כלל מגיע בצבעים בהירים. שיש גרניט לעיצוב המטבח כובש בפרקטיות, שפע של טקסטורות וגוונים, מראה אטרקטיבי ואפשרות להנחה עצמית. גרניט מתאים לסביבת עבודה בה פועלים בתנאים אגרסיביים עם טמפרטורה גבוהה, חומרי ניקוי ושימוש אינטנסיבי ממש כמו במטבח.

שיש גרניט הוא חומר עמיד וחזק שיחזיק מעמד עשרות שנים. החומר נראה יוקרתי, קל להתקנה ופרקטי מאוד. חוזק גבוה ועמידות מאפשרים לכם להשתמש בגרניט ולא לדאוג לנזק. אבל זה בדיוק מה שאתם צריכים- יפה ופרקטי.

  • שיש דקטון

שיש דקטון הוא משטח קומפקטי במיוחד העשוי מתערובת של חומרי גלם המשמשים לייצור משטחי קוורץ באיכות הגבוהה ביותר, זכוכית ופורצלן. דקטון הוא תוצר של טכנולוגיית חלקיקים.

תהליך היי-טק בלעדי זה שווה ערך לגרסה מואצת של שינוי מטמורפי לאבן טבעית עם חום ולחץ גבוהים. בעוד שתהליך טבעי לוקח אלפי שנים, טכנולוגיה זו יכולה להגיע לאותה תוצאה תוך שעות, וליצור חומר מהפכני במיוחד שהוא מחוזק כמעט פי 5 מהגרניט.

  • שיש פורצלן

שיש פורצלן למטבח הוא הפתרון האידיאלי לגימור אזורים החשופים לרוב ללכלוך ומים. אחרי הכל, יש לו עמידות בלאי יוצאת דופן, חוזק, הוא קל לניקוי ואינו דורש טיפול מיוחד.

שיש למטבחים בדרום מסוג פורצלן נחשב בצדק לאופציה המעשית והיפה ביותר לגימור מטבח פונקציונלי ונעים. עיצוב הרצפה, הקירות ומשטח העבודה בעיצוב זה יכול להתבצע בצבעים ובסגנונות שונים. בנוסף שלל היתרונות של אריחי פורצלן המשמעותי ביותר הוא עמידות למים, הוא עמיד למים לחלוטין.

חשיבות תהליך ההתקנה של שיש למטבחים

לעיצוב מטבח עם שיש למטבחים בדרום משתמשים בדרך כלל בלוחות אבן מוכנים בגדלים שונים. כדי לחתוך אריחים כאלה, בדרך כלל צריך ציוד מיוחד. עבור גימור מוצלח של המקום, יש צורך תחילה לחשב את צריכת החומר, תוך התחשבות בפרויקט העיצוב.

אם במהלך תהליך הנחת השיש יתברר שאין מספיק לוחות או שגודל השיש אינו תואם את השטח, יהיה קשה "להשיג" במהירות אבן באותו מרקם וגוון. כדי לבצע את העבודה בעלי מלאכה צריכים לקחת את המידות בדיוק רב ביותר, כדי שגם ההתקנה תתבצע בקלות, וגם למנוע חריצים בהם יצטברו נוזלים, לכלוך וחיידקים.

איך בוחרים שיש למטבחים בדרום?

שיש למטבחים בדרום הוא פלטה המכסה את ארונות המטבח הרצפה. עובי השיש תלוי בחומר הנבחר, ולרוב הרוחב שווה לעומק ארונות המטבח, אם כי מקובל להשתמש במשטחים הבולטים מעבר לחזית. כיום, אלמנטים מסורתיים במטבח כגון כיור וכיריים מובנים לרוב לתוך משטח מונוליטי.

ברור שעל השיש כל הזמן חותכים, לשים, לפעמים שמים כלים חמים ומניחים ירקות רטובים, ולכן השיש חייב להיות בעל התכונות המתאימות לאופן השימוש. עליכם לבחור חומר שיעמוד בדרישות הבאות:

  • עמידות מוחלטת ללחות;
  • התנגדות ללחץ מכני;
  • התנגדות להשפעות תרמיות;
  • קלות טיפול ועמידות לחומרים אגרסיביים שונים;
  • מראה אטרקטיבי והתאמה לעיצוב הסגנון של המטבח.

שיש למטבחים בדרום הוא אחת מאותן אופציות שמתאימות היטב למשטח עבודה ועומד בכל הדרישות המדוברות. יתרונותיו הבלתי מעורערים של אבן שיש אלי ונתי כוללים את המראה המדהים ביוקרה, ביופיו, במרקם הייחודי ובפלטת גוונים נרחבת.

3 שאלות תשובות נפוצות שהלקוחות שואלים על שיש למטבחים בדרום

  • באילו מצבים מומלץ לבחור בשיש דקטון עבור המטבח?

שיש דקטון מתאים לבעלי בתים שנהנים מתענוגות הבישול. עם כל כך הרבה איכויות יוצאות דופן, משטח השיש דקטון בנוי להחזיק מעמד לכל החיים. אם אתם מחפשים להגדיל את ערך הבית שלכם, מטבח עם שיש זה יעשה את העבודה. אם אתם מחפשים משטח נצחי עם איכות מעולה, עיצוב מדהים ופונקציונליות גבוהה שיתאים לאורח החיים שלכם, דקטון הוא הבחירה המושלמת.

  • מה הם היתרונות של שיש גרניט במטבח?

גרניט, כאבן טבעית, הוא אחד החומרים הקשים בעולם. משטחי גרניט משקפים לעתים קרובות תחכום ויוקרה כשהם משמשים כמשטחי המטבח שלכם.

הוא עמיד בפני שברים ושריטות. גרניט הוא החומר השני הכי קשה בעולם.

בנוסף הוא עמיד בחום וייחודי, כך שתוכלו להיות בטוחים שלאף אחד לא יהיו אותם משטחים כמוכם.

  • מה מייחד שיש פורצלן משאר סוגי שיש למטבח?

שיש פורצלן הוא בעל עמידות וחוזק כמו שאר סוגי השיש, ומה שמייחד אותו מסוגי השיש האחרים הוא עמידות למים באופן מוחלט.

אזור המטבח הוא המקום הפופולרי ביותר בבית. הוא צריך להיות לא רק אסתטי, אלא גם פונקציונלי. כל אחד מאיתנו הוא ייחודי עם דרך חיים משלנו. קצב החיים האינטנסיבי שלנו, קשה לבצע את הבחירה הטובה ביותר של החומר המתאים ביותר עבור עיצוב המטבח שלנו.

אך כפי שניתן לראות מטבח בסגנון שיש הוא תמיד יפה ומסוגנן, גם אם הוא משולב עם פינת אוכל או סלון. אז אם אתם מחפשים שיש איכותי עבור עיצוב המטבח החדש שלכם, אבן שיש אלי ונתי הם הכתובת עבורכם!

Rate this post
אלי ונתי
אלי ונתי

אבן שיש אלי ונתי היא חברה מובילה בתחום עבודות השיש והאבן הטבעית בישראל. החברה נוסדה בשנת 1975 על ידי אלי ונתי, שני חברים חובבי אבן טבעית, ומאז היא מספקת ללקוחותיה את מגוון המוצרים והשירותים הטובים ביותר בתחום.