שיש למטבח בבאר שבע – הכי טובים בעיר!

לא כולם מבינים עד כמה בחירה של שיש למטבח היא לא פעולה פשוטה. לא מדובר בכלל במוצר שקל לבחור אותו, צריך לעצב אותו. להתאים אותו, ובכלל לדאוג לכך שהוא יתאים גם כמוצר ברמה הפונקציונלית ולא רק ברמת העיצוב.

כשאתם מחפשים שיש למטבח בבאר שבע אתם עושים זאת בעיקר בשל האיכות הגבוהה, ולא רק בשל העיצוב. וחשוב להבין עד כמה השיש חשוב למטבח שלכם.

יש סוגים רבים של שיש למטבח בבאר שבע, להם מאפיינים אלו ואחרים. ליווי מקצועי עם אנשי המקצוע הנכונים וברמה גבוהה יאפשר לכם להגיע לתוצאות איכותיות, ולהנאה משיש למטבח שבאמת יניב לכם אפקטיביות, לצד עיצובים מרהיבים.

כמה חשובה בחירת השיש למטבח?

בישראל קיים מבחר גדול מאד של דגמי שיש למטבח וחשוב שתעשו תכנית מסודרת לפני שאתם בוחרים את השיש המתאים לכם. כאשר אתם בוחרים שיש למטבח בבאר שבע חשוב שתדעו שמדובר בהתאמה אישית עבורכם, ואתם לא בוחרים מוצר המגיע כמקשה אחת, אלא מוצר המותאם לצרכים שלכם, ולעיצוב החלל בו הוא מותקן.

ההתאמה האישית מאפשרת גם פונקציונליות, וגם אסתטיקה ברמה גבוהה. כשמדובר על שיש למטבח בבאר שבע חשוב להבין שעל השיש להיות איכותי וברמה גבוהה, עמיד לחום קיצוני, לקור קיצוני ובכלל עמיד בפני שריטות, ספיגת לכלוך וכתמים.

השיש הוא כבר מזמן מצרך בסיסי בכל בית ובית ובכל מטבח. ובכל מסעדה העוסקת בתחום הקולינרי. ישנם לא מעט סוגים המתאימים למגוון של מטרות וצרכים ובחירת השיש שלכם צריכה להיעשות על סמך פרמטרים מאד ספציפיים החל מעמידות, ועד לעיצוב.

שיש למטבח בבאר שבע

כל סוגי השיש למטבח בבאר שבע

ישנם מספר סוגים של שיש בבאר שבע שיכולים להתאים לכם, ועל מנת באמת להבין כיצד ההתאמה האישית מתבצעת, חשוב לסקור את הסוגים וללמוד עליהם מעט:

  • אבן קיסר

אם אתם בוחרים שיש למטבח בבאר שבע שהוא למעשה אבן קיסר הוא ייצור של משטח קוורץ המשלב דבק מיוחד עם גבישי קוורץ בהליך חדשני ומשלב בתוכו שיש שאינו טבעי.

זהו משטח שיש מאד מבוקש עבור מטבחים ומאפשר עיצוב ייחודי ועל סמך מפרט מאד ספציפי. העובדה שהמשטח אינו טבעי לחלוטין אינה אמורה להפריע, כל עוד מדובר באכן שיש אבן קיסר איכותי.

להבדיל ממשטחי שיש טבעי, אבן קיסר היא חומר גלם שאינו טבעי ומיוצר ידני ועל כן הפיתוח מאד רחב. גם מבחינת הצבעים, וגם מבחינת הטקסטורה. בעקבות כך, אפשר גם להתאים כיורים לשיש בעיצוב שאינו טבעי.

אבן קיסר הוא שיש מאד עמיד, אך יש לשים לב שהוא עלול להיות רגיש לסכינים חדים העלולים להשאיר עליו חריצים. בנוסף לכך הוא אינו עמיד בחום גבוה ועל כן אסור להניח עליו סירים ללא משטח מתחתיהם.

ניקוי המשטח יכול להתבצע בקלות ובמטלית לחה, ואם ישנו לכלוך עיקש ניתן לגרד אותו באמצעות משטח פלסטיק עדין ובזווית מתאימה.

  • שיש גרניט פורצלן

שיש למטבח בבאר שבע שהוא שיש גרניט פורצלן הוא מהמבוקשים ביותר למטבח והוא מהווה את השיש המחודש והמרענן ביותר של השנים האחרונות כאשר הוא משלב בתוכו יתרונות מכל העולמות.

גם שיש זה אינו טבעי לגמרי, ועל כן אפשר להזמין אותו בעיצוב אישי היות ומעורבות כאן עבודות איכותיות ומקצועיות שאינן ביד הגורל בלבד.

המראה המעודן של השיש לא מעיד על עמידותו. מדובר בשיש חזק ועמיד ומצטיין בעמידות לחום גבוה, עמידות מפני שריטות ועמידות מפני שחיקה.

היות והשיש אינו בעל נקבוביות הוא אינו סופח לכלוכים ואף מאפשר משטח הכנת מזון נקי, אסתטי והיגייני. השיש נחשב למשטח יחסית יקר בעיקר כאשר אנו מדברים על משטחים גדולים וחשוב לקבל החלטה מוקפדת ומושכלת מראש לפני הרכישה.

  • שיש דקטון

שיש דקטון הוא שיש המיוצר בספרד והוא משלב בתוכו כעשרים מינרלים שונים המביאים בסופו של תהליך הייצור למשטח איכותי בעובי משתנה בהתאם להזמנה.

שיש דקטון מאופיין בגימורים מרהיבים בעלי קו נקי ואלגנטי והוא מושלם ספציפית למטבח, ועל כן גם מבוקש מאד למטבחים בין אם תעשייתיים ובין אם פרטיים.

שיש דקטון עמיד לחום גבוה, עמיד לשריטות בעוצמות משתנות, מושלם לסטריליות היות ואין לו נקבוביות ועל כן אינו סופח כל לכלוך כתמים ורטיבות ואף לא מכיל שום פינה או נקודה שיכולה חלילה להכיל חיידקים או לפתח חיידקים.

השיש נחשב לעוצמתי וחזק מאד ושומר על הגוון שלו לשנים ארוכות, גם כאשר הוא חשוף לשמש. יש לו חיסרון אחד וזהו המחיר הגבוה, אך כאשר אנחנו לא מתפשרים על איכות יש לכך מחיר, תרתי משמע.

שאלות שצריך לשאול לפני שבוחרים שיש למטבח

כל מוצר שאנחנו רוכשים בין אם זהו שיש למטבח בדרום בכלל או שיש למטבח בבאר שבע בפרט חשוב לשאול מספר שאלות המעניקות מענה לפרמטרים ספציפיים שיש לשים עליהם את הדגש:

  • רמת עמידות לחום של השיש

היות ושיש הוא משטח עבודה במטבח, חשוב לשים לב האם אפשר להניח עליו סירים רותחים.

  • רמת השחיקה

לכל מוצר יש רמת שחיקה, שיש אמור להחזיק מעמד לשנים רבות וארוכות, ולעיתים אף לחיים שלמים. שימו לב לרמת השחיקה של השיש, יכול להיות שאם הוא ברמת שחיקה גבוהה הוא לא השיש המתאים לצרכים הספציפיים שלכם.

  • עמידות לכתמים

האם לשיש יש נקבוביות? חשוב לשים לב לרכוש שיש בעל עמידות לכתמים שאינו סופח לכלוך, מים, אדים ואינו מאפשר הצטברות חיידקים.

  • עיצוב על סמך טעם אישי

שיש שאינו טבעי לחלוטין הוא שיש שאפשר בקלות לבקש עבורו עיצובים אישיים. שיש טבעי לחלוטין יגיע בעיצוב שאינו דומה לאף שיש אחר בשל הטבע כמובן, אך תוכלו לבחור מתוך מגוון גדול מאד של עיצובים קיימים.

כמה עולה שיש למטבח בבאר שבע?

אנחנו יודעים שהתקציב הוא הדבר הכי חשוב כאן, ואתם מתאימים את כל השיפוץ שלכם על סמך התקציב שאתם קובעים מראש.

עלות שיש למטבח היא עלות המשתנה גם בשל סוג השיש, גודלו, איכותו ועיצוב השיש. העלות יכולה להתחיל מ500 ₪ למטר, ולהגיע אפילו עד לד מעל 2,500 ₪ למטרה.

המומחים של אבן שיש אלי ונתי ממליצים לבדוק היטב שרכישת השיש והעבודה נעשית על הצד הטוב ביותר. אנשי מקצוע ברמה גבוהה ידעו להעניק לכם לצד מקצועיות גבוהה מהסטנדרט גם שירות אדיב, סבלני ומכיל. בדיוק כמו שמגיע לכם.

שיש למטבח בבאר שבע – שאלות ותשובות

  • איך בוחרים נכון?

בחירה נכונה של שיש ושל אנשי המקצוע המתקינים אותו חייבת להתבצע על סמך המלצות, ביקורות וחוות דעת. במידה ואין בנמצא על ידי אנשים שאתם מכירים היטב תוכלו תמיד לפנות אל פלטפורמות דיגיטליות לקבלת חוות דעת וביקורות או לקבוצות הרלוונטיות.

  • האם יש אחריות על רכישת השיש?

אחריות יכולה להיות על רכישת השיש, ויכולה להיות על העבודה עצמה. כשאתם בודקים לגבי אחריות בדקו היטב עם אנשי המקצוע על מה האחריות בתוקף, מה מפעיל אותה וכיצד היא באה לידי ביטוי.

  • האם שיש למטבח מתאים גם למקומות אחרים בבית או בבית העסק?

לא תמיד. ישנם סוגי שיש שמתאימים אך ורק למטבח בשל עמידות ואי ספיחת אדים ונוזלים, וישנם סוגי שיש המתאימים בשל היותם עדינים מאד למיקומים אחרים. התייעצו עם אנשי המקצוע.

חברה מקצועית וברמה גבוהה תדע להעניק לכם את הליווי המקצועי והאישי הטוב ביותר מהרגע הראשון, ועד לרגע שבו השיש יותקן בביתכם. איכות חיים ברמה גבוהה מתחילה מהמוצרים הבסיסיים ביותר בחיינו.

Rate this post
אלי ונתי
אלי ונתי

אבן שיש אלי ונתי היא חברה מובילה בתחום עבודות השיש והאבן הטבעית בישראל. החברה נוסדה בשנת 1975 על ידי אלי ונתי, שני חברים חובבי אבן טבעית, ומאז היא מספקת ללקוחותיה את מגוון המוצרים והשירותים הטובים ביותר בתחום.