כמה עולה שיש למטבח?

כמה עולה שיש למטבח ומה צריך לקחת בחשבון

הגיע הזמן להחליף את השיש במטבח, וללא ספק זהו רגע מרגש! כל רגע שבו אתם משדרגים, משנים, משפצים ומרעננים את הבית הוא רגע חשוב שפותח תקופה חדשה של התחדשות.

אבל איך תדעו מהם היתרונות ומהם החסרונות של שיש חדש, איך תתאימו את השיש ובכלל כמה עולה שיש למטבח והיכן רוכשים? כל התשובות מיד.

מה משפיע על כמה עולה שיש למטבח?

כאשר אתם בוחרים שיש חשוב לקחת בחשבון לא מעט אלמנטים, כי לא כל שיש מתאים למטבח ובכלל לא כל שיש יתאים לכם ולצרכים שלכם ולכן, לפני בחירת השיש יש להתייעץ עם אנשי המקצוע הטובים ביותר לצורך ההתאמה האישית. איך תבחרו? הנה כמה טיפים קצרים:

  • מתחילים בפונקציונליות

אם אתם עוסקים באופן מקצועי בקולינריה ללא ספק אתם צריכים להגדיר את השיש שלכם אחרת. חשוב לשמור על חוזק, על עמידות ולהגדיר לעצמכם את כל התכונות של השיש בהתאמה אישית ומקצועית. לפונקציונליות במטבח עסקי יש חשיבות גבוהה והגדרה מיוחדת.

  • מה העיצוב המתאים לכם

בחירת עיצוב היא לא פחות חשובה מפונקציונליות. לעיצוב חשיבות גבוהה בפרט שאתם מתאימים את עיצוב השיש לעיצוב כללי של הבית ושל המטבח ולא מתאימים את העיצוב על סמך השיש. היתרון המשמעותי והמרכזי של כל סוג שיש למטבח הוא העובדה שאין שיש דומה לאחר. ממש כמו טביעת אצבע, לכל אחד ואחת יש שיש בעיצוב ייחודי לו. היות וישנם מאות טקסטורות ודגמים וקולקציות מרגשות תוכלו לבחור בין שיש דמוי גרגרים, מבריק, מט או גידים ולבחור את העיצוב המושלם.

  • כושר הספיגה של השיש

כמו שציינו מקודם, גם אם השימוש בשיש הוא משפחתי בלבד או אישי בלבד ולא מסחרי או מקצועי חשוב שיהיה לו כושר ספיגה נמוך. רטבים, יינות, ובכלל נוזלים ומים נשפכים לא מעט על השיש. חשוב שיהיה לכם שיש שהנוזלים עליו לא נשארים בתור כתם והשיש פשוט לא סופג אותם. כאשר אין ספיגת נוזלים, אין כתמים, אין חיידקים והשיש נשאר איכותי ועמיד.

  • אתם צריכים שיש חזק

חוזק השיש למטבח הוא פרמטר משמעותי. כאשר אתם בוחרים שיש למטבח בדרום או בכל מקום אחר בארץ יש לזכור שהשיש סופג לא מעט. סירים כבדים, סטים של כלים, סכינים כבדות ועוד. שיש חזק ועמיד לחום קיצוני או לקור קיצוני ישמש אתכם לשנים ארוכות ללא בעיות. ובכלל, שיש איכותי יכול לשמש אתכם לכל החיים ללא סדקים ותקלות.

  • בדקו אחריות

חברה מקצועית המוכרת שיש בבאר שבע ומכבדת את עצמה חייב להעניק אופציה של אחריות ברמה גבוהה לטיפול בתקלות ותיקונים, הדרכה ואחזקה. אחריות ניתנת על התקנת השיש, וכדאי לשאול גם מה היא כוללת בנוסף ואיך מפעילים אותה.

המומחים של אבן שיש אלי ונתי ממליצים לבדוק היטב שרכישת השיש והעבודה נעשית על הצד הטוב ביותר. אנשי מקצוע ברמה גבוהה ידעו להעניק לכם לצד מקצועיות גבוהה מהסטנדרט גם שירות אדיב, סבלני ומכיל. בדיוק כמו שמגיע לכם.

כמה עולה שיש למטבח
כמה עולה שיש למטבח

אז כמה עולה שיש למטבח?

זה לא סוד, התכנסנו לכאן על מנת לדבר על כמה עולה שיש למטבח ואיך בוחרים אותו. כאשר קיים מבחר כל כך גדול של סגנונות גם המחירים הם בטווח נרחב ואיכותי.

אבל בגלל שאנחנו יודעים שהתקציב קובע באמת את הכל ולכן חשוב לנו שתדעו, המחירים נעים החל מ400 ₪ למטר עבור הסוגים הפשוטים ביותר ויכולים להגיע גם למעל 10 אלף ₪ למטר בסוגים היוקרתיים יותר.

בגלל שהתקציב הוא כל כך חשוב, יש לתת דגש מיוחד לסגנון, לתקציב, ולהגדרה הפיננסית מראש.

איזה סוגי שיש יש למטבח ומהם ההבדלים ביניהם?

בין סוגי השיש הרבים, העיקריים הם:

  • שיש אבן קיסר

זהו השיש המוכר ביותר ומבוקש מאד. השיש עשוי קוורץ ומיוצר בישראל, ואף משווק במדינות רבות בעולם. השיש אינו חסין לחום גבוה ולשריטות אך אפשר להיעזר בו באמצעות משטחי חיתוך ותחתיות.

  • גרניט פורצלן

שיש גרניט פורצלן למטבח הוא אחד מסוגי השיש המבוקשים ביותר בשנים האחרונות. הפורצלן בעל עמידות גבוהה מאד לחום ולקור קיצוניים, לשריטות ולשחיקה ומאפשר לכם ליהנות המשיש בחופשיות מלאה.

  • שיש דקטון

שיש דקטון הוא שיש מאד מבוקש במטבח הישראלי. השיש מעניק לא רק עמידות ברמה גבוהה ומראה נהדר אלא גם משלב אסתטיקה יפיפיה שהופכת את כל המטבח לאצילי, אלגנטי ומעוצב.

כמה עולה שיש למטבח – שאלות ותשובות

  • האם כל שיש מתאים למטבח?

לצערנו לא כל שיש מתאים למטבח ולכן חשוב לבחון את סוג השיש, להתייעץ עם אנשי המקצוע הטובים ביותר ולבצע את הבחירה בהתאמה אישית בלבד ובהתאם לצרכים שלכם ולשימוש שלכם במטבח, בין אם מסחרי ובין אם אישי.

  • האם טווח המחירים גמיש?

אנחנו יודעים, הדבר הראשון שעולה לכם בראש זה כמה עולה שיש למטבח כאשר אתם מתחילים לחפש ולבדוק. בגלל שישנם לא מעט דגמים סגנונות וסוגים כך גם טווח המחירים הוא גמיש מאד ונרחב, כמעט כל אחד ואחת יכולים למצוא לעצמם את השיש המתאים להם.

  • האם חברה מקצועית רק מוכרת את השיש או גם מתקינה?

חברות מקצועיות המוכרות את השיש ומתאימות אותו ברמה האישית הן גם אלו שלרוב מתקינות אותו. חשוב לוודא שהחברה אכן מתקינה, ויש לה את כל ההסמכות לעשות זאת על הצד הטוב והמקצועי ביותר.

זה לא סוד שהבטיחות היא לפני הכל. כאשר אתם רוכשים שיש למטבח חשוב לפני הכל שתוודאו שהוא אכן בטיחותי לכם מספיק, ומעבר לכך, שלאנשי המקצוע יש את כל המיומנויות להתקנה שלו. שיש איכותי, מעוצב ובעל פוקנציונליות איכותית בהחלט ישנה לכם את החיים.

Rate this post
אלי ונתי
אלי ונתי

אבן שיש אלי ונתי היא חברה מובילה בתחום עבודות השיש והאבן הטבעית בישראל. החברה נוסדה בשנת 1975 על ידי אלי ונתי, שני חברים חובבי אבן טבעית, ומאז היא מספקת ללקוחותיה את מגוון המוצרים והשירותים הטובים ביותר בתחום.