שיש למטבח בדרום – הכי מקצועי ואמין

ללא ספק, אחת ההחלטות היותר מורכבות בעיצוב הבית בכלל, ועיצוב המטבח בפרט, היא בחירה של שיש למטבח בדרום או בכל מקום אחר בארץ. מדובר באלמנט מאד דומיננטי שקובע גם את עיצוב המטבח וגם את הפונקציונליות שבו ועל כן יש לבחור את השיש בצורה מאד מדויקת, ולא להקל ראש בבחירה נכונה של חומרי הגלם ושל אנשי המקצוע המתקינים אותו. ומיד גם תגלו איזה שיש יכול להתאים לכם בצורה מושלמת.

חשיבות בחירת השיש למטבח בדרום

בחירה של כל אלמנט בבית בין אם לאחר שיפוץ ובין אם לפני שיפוץ או תוך כדי מחייבים התאמה אישית. ההתאמה האישית חייבת לבוא על סמך צרכים אישיים של בעלי המתחם וכמובן של החלל בו מתקינים את אותו שיש למטבח בעיצוב שבחרתם.

כמובן שלעיצוב יש תפקיד חשוב ומהותי, ברמה האסתטית הוא חייב להתאים לעיצוב הכללי של הבית, או של החלל בו הוא מותקן. לצד זאת, חשוב שהוא יהיה איכותי ונכון ברמה הפונקציונלית.

עבור מטבחים יש סוגים רבים של שיש. אך כאשר אנחנו מדברים על שיש שהוא איכותי חשוב להבין שעליו להיות עמיד, חזק, ולא סופח לכלוכים וכתמים ועבור הסגנונות האלו יש כמה סוגי שיש מהותיים.

אם אתם עוסקים בתחום הקולינרי, או חובבי בישול ואפיה וזקוקים לשיש מקצועי במטבח, ללא ספק בחירה של שיש למטבח בדרום אצל אנשי המקצוע הטובים ביותר יביאו לכם את התוצאות המתאימות.

שיש למטבח בדרום

הסוגים השונים של שיש למטבח בדרום

קיימים סוגים רבים המתאימים בתור שיש למטבח בדרום ואפשר לבחור מתוכם עבור המטבח שלכם וליהנות מעולם שלם של יתרונות. המרכזיים שבהם:

  • שיש אבן קיסר

שיש אבן קיסר הוא בעל מגוון של דגמים ועיצובים במרקמים אלו ואחרים. יש בו גמישות עיצובית שאין להרבה סוגי שיש אחרים, היות והוא לא לגמרי טבעי. העובדה הזאת מאפשר לו להיות הרבה יותר איכותי מבחינת התאמת העיצוב ברמה האישית, וזאת לצד מגוון של יתרונות אחרים שיש בו כמובן.

  • שיש קוריאן

שיש קוריאן הוא שיש סינטטי ובעל מגוון של עיצובים ודגמים. קל לנקות אותו, יש לו כושר ספיקה נמוך ובעל גמישות עיצובית גבוהה מאד. בשל העובדה שאין לו עיצוב טבעי, אפשר להתאים לו גם כיור תואם בהזמנה אישית מראש. משטח השיש הוא גדול ורחב ואפשר ליהנות ממנו במגוון של עבודות קולינריות.

  • שיש גרניט

שיש גרניט הוא שיש טבעי שנולד מבטן האדמה. לא תוכלו לבחור דוגמא ספציפית או להזמין עיצוב מראש, ולעולם לא יהיה עיצוב הדומה למשנהו כשמדוב בשיש זה. הוא עמיד לחום ברמה גבוהה, ועל כן מתאים גם למטבחי חוץ. הוא מעוצב במגוון של דגמים טבעיים, והוא לא סופח לכלוכים וכתמים.

  • שיש סילסטון

שיש סילסטון הוא לא באמת שיש, אלא ייצור דמוי שיש למטבח. הוא הגרסא האירופאית לאבן קיסר הישראלית ויש לו יכולת להגיע לעיצובים רבים ומגוונים בעיקר בשל העובדה שהוא לא טבעי. קל לנקות אותו, הוא בעל כושר ספיגה מאד נמוך, הוא עמיד לכתמים וחשוב לשים לב, הוא אינו עמיד בפני חום גבוה.

מה צריך לדעת לפני שבוחרים שיש למטבח?

שיש הוא משטח עבודה, בין אם זה שיש ביתי ובין אם זה שיש תעשייתי במסעדות או מפעלים העוסקים בתחום המזון. אנחנו חותכים עליו, מניחים עליו סירים כבדים וכשבוחרים את השיש יש לעשות זאת על סמך פרמטרים ספציפיים:

  • גודלו, משקלו, והעובי שלו

ישנם לא מעט משטחים המגיעים במגוון של דגמים, מידות, ובטווחי עובי משתנים. בחירה של שיש חייבת להיות בחירה המתאימה מבחינת המשקל, הגודל והעובי על מנת שבאמת יתאים לצרכים שלכם, ולעיצוב כמובן.

  • סגנון

בחירה של שיש בבאר שבע היא לא בחירה פשוטה. מדובר בכל כך הרבה דגמים וסגנונות לבחור מהם. מראה מבריק, מט, מרקמים שונים וגוונים בהירים או כהים ומשולבים. היתרון הוא שאין עיצובים הדומים לאחרים בגלל שכל המשטחים הם בעלי עיצוב מקורי, ובעיקר אלו הנוצרו בדרך טבעית ולא בהתערבות יד אדם.

  • ניקיון השיש ותחזוקה שוטפת

כדי שבאמת תוכלו לדאוג לשיש איכותי שיחזיק מעמד לטווח שנים ארוך, מומלץ לדעת לתחזק אותו כמו שצריך. וודאו ובדקו אילו חומרי ניקוי מתאימים לתחזוק השיש ולניקוי השיש. ובכלל, כדאי לרכוש שיש שלא סופח נוזלים וכתמים, או למרוח שכבת הגנה לצורך מניעה של כתמים וספיחת נוזלים. הקפדה על תחזוקה שוטפת, תהפוך את השיש לאיכותי ולכזה שישמר לשנים רבות, ולחיים שלמים.

כאשר אתם רוכשים שיש איכותי אתם לא רוכשים רק מוצר, אלא גם אנשי המקצוע מהם אתם רוכשים חייבים להיות מהטובים ביותר. וודאו שאכן החברה שמלווה אתכם היא חברה מקצועית וברמה גבוהה, לתוצאות מושלמות.

כמה עולה שיש למטבח בדרום?

כמו לכל מוצר שאתם רוכשים, או שירות מקצועי, לעלות יש משמעות רבה. כמובן שחשוב לדעת כמה עולה שיש למטבח בבאר שבע על מנת שתוכלו באמת להיערך לכך כראוי.

רכישה של שיש למטבח בדרום היא מאד אינדיבידואלית וכמובן תלויית עיצוב, סגנון, פונקציונליות ושינויים טכניים נוספים. המחיר הכי זול שמשלמים עבור שיש מתחיל מחמש מאות ₪ למטר, ואילו היקר ביותר יכול להגיע גם למעל 2,500 ₪ למטר.

זה רק הגיוני שתרצו להיערך בהתאם לכך מבחינת התקציב ועל מנת שהבחירה שלכם באמת תתאים מבחינת כל הפרמטרים הרלוונטיים.

המומחים של אבן שיש אלי ונתי ממליצים לבדוק היטב שרכישת השיש והעבודה נעשית על הצד הטוב ביותר. אנשי מקצוע ברמה גבוהה ידעו להעניק לכם לצד מקצועיות גבוהה מהסטנדרט גם שירות אדיב, סבלני ומכיל. בדיוק כמו שמגיע לכם.

שיש למטבח בדרום – שאלות ותשובות

  • איך יודעים האם החברה מקצועית מספיק?

בחירה של שיש למטבח בדרום מומלץ שתתבצע על סמך ביקורות, המלצות וחוות דעת. כמובן שיש צורך לתת מקום גם לתחושת הבטן ולחיבור. שוחחו עם לקוחות הווה ולקוחות קודמים וקבלו את כל המידע שאתם זקוקים לו על השירות, המקצועיות ועל טיב המוצרים.

  • האם יש אחריות על השיש?

שיש למטבח בדרום הוא מוצר שחובה שתהיה עליו אחריות. כמובן שהאחריות משתנה בהתאם לספק, ולכל ספק יש את האחריות שלו. האחריות גם יכולה להתחלק לאחריות על העבודה, ואחריות על המוצר. חשוב לבדוק עם אנשי המקצוע המלווים אתכם בדיוק מה מפעיל את האחריות, וכיצד הטיפול מתקיים.

  • מהו שיש למטבח חיצוני?

מטבח חיצוני קיים או במסעדות להן יש מתחם חיצוני להגשת אוכל עם מטבח שיש בו שקיפות מלאה לסועדים, שזהו טרנד אופנתי מאד במסעדות יוקרה. או בבתים להם מתחם חיצוני בו מבצעים ארוחות והמטבח הוא נגיש ונוח יותר לבישול.

שיש למטבח חיצוני הוא שיש עמיד יותר לשינויי מזג האוויר, אינו סופח לכלוך וכתמים, ויכול להיות בעל עמידות גבוהה לקור קיצוני או חום קיצוני ברמה גבוהה.

חברה מקצועית וברמה גבוהה, נסיון וותק שתלווה אתכם תוכל לתת לכם את הליווי האישי הטוב ביותר עם שירות אדיב וסבלני, לצד מקצועיות ללא דופי וגבוהה מהסטנדרט. החשוב הוא לבחור את אנשי המקצוע הנכונים שיוכלו להתאים לכם בהתאמה אישית מלאה את המוצר הנכון, כדי לקבל את השילוב ההרמוני המופלא.

Rate this post
אלי ונתי
אלי ונתי

אבן שיש אלי ונתי היא חברה מובילה בתחום עבודות השיש והאבן הטבעית בישראל. החברה נוסדה בשנת 1975 על ידי אלי ונתי, שני חברים חובבי אבן טבעית, ומאז היא מספקת ללקוחותיה את מגוון המוצרים והשירותים הטובים ביותר בתחום.