תהליך ניקוי שיש דקטון – ניקוי קל בלי בעיות

בשעה טובה, הגיע הרגע שבו אתם בונים בית חדש או משפצים את הבית הקיים וזוהי ללא ספק בשורה מרגשת של תקופת התחדשות והתחלות חדשות. כאשר אתם מבצעים את הפעולה הזאת אתם לפני הכל מתחילים לבנות תכנית שיפוץ מסודרת ובוחרים כל אלמנט ואלמנט.

אחת הבחירות היותר מבוקשות הן בחירה של שיש דקטון אך חשוב לדעת שיש פה גם תהליך ניקוי שיש דקטון שיש ללמוד אותו על מנת לשמור על תקינותו, ומיד נלמד אתכם כיצד לעשות זאת.

קצת על שיש דקטון

לפני הכל חשוב להכיר את שיש דקטון ולהבין ממה הוא בעצם עשוי, ומה הופך אותו לכל כך מבוקש. שיש דקטון הוא שיש שמיוצר מעשרים מינרלים טבעיים לחלוטין. לשיש זה מגוון של יתרונות. אך היתרון הכי גדול שלו הוא עמידות לחום קיצוני ואטימות בפני כמות גבוהה של נוזלים. השיש גם עמיד לסדקים ולשריטות.

חומרי הגלם האיכותיים והטבעיים הנמצאים בתוך שיש דקטון הופכים אותו לשיש היוקרתי ביותר. זמינות השיש היא לא גבוהה ויש לציין שמכירתו היא לרוב במהדורה מוגבלת ועל כן, חשוב לבחור את אנשי המקצוע המתמחים בסוג זה של השיש על מנת להתאים אותו ברמה האישית ולמצוא אותו זמין.

התקנת שיש למטבח מסוג דקטון מאד מבוקשת בשל העמידות הגבוהה שלו לחום, אדים, מים ושריטות. לא כולם מכירים את ההתקנה של השיש המיוחד הזה ולכן כאשר רוכשים אותו חשוב לרכוש אצל אנשי מקצוע המתמחים בו באופן ספציפי.

אם אתם מתלבטים לגבי עיצוב שיש זה חשוב לדעת שישנם דפוסים ומרקמים על תבניות קבועות וחיתוכים. רוב המזמינים מבקשים גימור בכוונון מראש או מרובה. עיצוב מודפס פחות יתאים כאן וגם לא יתאים לעובי השיש על פי הלוח שלו.

אם ישנם נזקים, יהיה קל לראות אותם. היתרון הגדול של השיש הוא שהוא עמיד מאד לשברים וכמעט שלא יהיו כאלו.

ניקוי שיש דקטון

תחזוקת השיש וניקיון השיש היא יחסית קלה לעומת סוגי שיש אחרים. כאשר אתם רוכשים שיש למטבח בדרום או בכל מקום אחר בארץ חשוב לדאוג לניקיון ולתחזוקה ברמה גבוהה.

כך תוכלו ליהנות מהמוצר ובאמת להשתמש בו באופן מקצועי אם תבחרו או חובבני, אך תוכלו להיות רגועים ובטוחים שהמוצר שרכשתם הוא איכותי ויחזיק מעמד לשנים רבות.

חשוב שתדעו שכמעט ואין כתמים שאי אפשר לנקות ממשטח השיש הזה, וישנם לא מעט אנשי מקצוע שכבר עברו עמו לא מעט. זהו אחד מהיתרונות המשמעותיים שלו בנוסף לעמידות, לחוזק ולאיכות.

ניקוי שיש דקטון
ניקוי שיש דקטון

איזה חומרים מותר ואסור?

כאשר אתם רוכשים שיש מסוג זה חשוב לדבר עם אנשי המקצוע על תהליך ניקוי שיש דקטון על החומרים שאפשר להשתמש בהם. רוב האנשים דוגלים באקונומיקה כחומר הניקוי האידיאלי והמרכזי.

אך באופן כללי את השיש הספציפי הזה כדאי לנקות עם מטלית לחה. אפשר גם להשתמש בחומרי ניקיון אלו ואחרים אך תופתעו לדעת עד כמה השימוש בחומרי ניקוי קלילים או אפילו רק במטלית לחה במים תעשה פלאים.

האם שיש דקטון צריך ליטוש?

לא מעט אנשים לא בהכרח מבינים עד כמה ליטוש השיש היא פעולה חשובה. זהו למעשה שלב מקדים ואף הכרחי לצורך שמירה על החיוניות והברק של השיש.

ליטוש מסיר שכבות של לכלוך גם על שיש שנחשב לעמיד מול לכלוכים גסים המפריעים למראה של השיש. יחד עם זאת, שיש שעשוי מחומרי גלם טבעיים חשוב שיעבור ליטוש ואילו בשביל להחזיר לו את הברק הטבעי שלו.

את הליטוש מבצעים עם מכשור ייחודי שחייב להיות מופעל אך ורק על ידי אנשי המקצוע. בסוף התהליך השכבות הישנות יעלמו והשיש יחזור למצבו הטבעי והחיוני. בין אם ליטוש עדין ובין אם גס, זה תלוי מצב השיש ועל אנשי המקצוע להחליט על כך.

האם אפשר לשקם נזקים על השיש?

משטח דקטון הוא משטח חדשני וחסין מפני שחיקה ונדיר מאד שיש עליו נזקים, שריטות, כתמים או סימני חום קיצוני. אם השיש שלכם הותקן באופן נכון ומקצועי ועשיתם בו שימוש נכון ובהתאם לכל ההנחיות, ובפרט כאשר מדובר בשיש איכותי חזק ועמיד, אין באמת סיבה שיהיו בו נזקים.

אם תפסתם את הסדק בזמן כשהוא רק נוצר אפשר עוד לטפל בכך על מנת שלא יתפשט. אם הסדק כבר יתפשט הנזק עלול להיות חמור מדי. אך כאמור, אנשי המקצוע המתמחים בנושא זה ינסו לעשות כל שביכולתם כדי להציל את השיש הסדוק.

אלו יתרונות נוספים קיימים בשיש דקטון?

את היתרון הגדול ביותר של שיש דקטון כבר ציינו אך חשוב לציין אותו שוב. גם כאשר אתם מבצעים תהליך ניקוי שיש דקטון דעו כי זהו השיש העמיד והחזק ביותר ונדיר מאד להביא אותו למצב של סדקים ושברים. יחד עם זאת, חשוב לשים לב להנחיות, וגם לעוד יתרונות מהותיים בו:

  • עמידות לחום באופן קיצוני

לשיש זה עמידות חזקה וגבוהה מאד לטמפרטורה חמה מאד. כך אפשר להניח על השיש תבניות, סירים ומגשים ולהתנהל באופן נגיש במטבח בנוחות ובמקצועיות.

  • אטימות

שיש דקטון הוא שיש שאין בו כלל נקבוביות ועל כן הוא בעל אטימות גבוהה ותוך כך לא סופח כלל מים או לכלוכים. זהו משטח מאד הגייני ויש לו סטריליות גבוהה מאד.

  • עיצוב ייחודי לכל הזמנה

בגלל שמדובר בשיש טבעי אין אפשרות לחקות את עיצוב השיש. ועל כן, כל הזמנה מגיעה בעיצוב ייחודי לה ממש כמו טביעת אצבע מיוחדת.

זה די ברור שלכל מוצר יתרונות וחסרונות. הדבר הכי ברור שאתם צריכים לעשות זה לדאוג ולהתאים את המוצר אליכם מבחינת התכונות ומבחינת שיפור איכות החיים. לכל שיש דרישות אחרות על פי הצרכים שלכם והשימוש בו.

המומחים של אבן שיש אלי ונתי ממליצים לבדוק היטב שרכישת השיש והעבודה נעשית על הצד הטוב ביותר. אנשי מקצוע ברמה גבוהה ידעו להעניק לכם לצד מקצועיות גבוהה מהסטנדרט גם שירות אדיב, סבלני ומכיל. בדיוק כמו שמגיע לכם.

תהליך ניקוי שיש דקטון – שאלות ותשובות

  • למה חשוב שתהיה התאמה אישית?

אם אתם בוחרים שיש דקטון למטבח חשוב שתדעו על תהליך ניקוי שיש דקטון שלא יפגע בו על מנת שתוכלו להמשיך ולהשתמש בו כראוי. שימוש נכון על פי ההנחיות יביא לתוצאות מיטביות, וכאשר קיימת התאמה אישית בכלל תוכלו ליהנות מהמוצר לשנים רבות וארוכות.

  • איך בוחרים את אנשי המקצוע?

כאשר אתם בוחרים מוצר אתם בוחרים לא רק את המוצר אלא גם את השירות והמקצועיות ולכן אלו חשובים מאד. חשוב שתבחרו את אנשי המקצוע לאחר בדיקה של ביקורות, חוות דעת והמלצות ולאחר שיחה עם לקוחות קודמים ולקוחות הווה. רק לאחר שתקבלו את מלוא האינדיקציה מומלץ לבחור את אנשי המקצוע.

  • האם השיש מתאים לכל עיצוב?

כאשר אתם בוחרים שיש למטבח או לכל מקום אחר בבית זה מאד הגיוני להתאים אותו אל העיצוב הכללי של הבית. יחד עם זאת, לא מעט אנשים בוחרים 'לשבור' עיצוב כללי באמצעות אלמנטים אחרים והשיש יכול בהחלט להתאים לכך.

שיש איכותי, עמיד וחזק יכול להמשיך אתכם לכל החיים וללוות אתכם במגוון של סיטואציות. כל שעליכם לעשות הוא לבחור נכון ולדעת שאתם בידיים הטובות ביותר. חברה מקצועית ובעלת ניסיון וותק ושירות אדיב תדע להעניק לכם את הליווי האישי והמקצועי הנכון ביותר.

Rate this post
אלי ונתי
אלי ונתי

אבן שיש אלי ונתי היא חברה מובילה בתחום עבודות השיש והאבן הטבעית בישראל. החברה נוסדה בשנת 1975 על ידי אלי ונתי, שני חברים חובבי אבן טבעית, ומאז היא מספקת ללקוחותיה את מגוון המוצרים והשירותים הטובים ביותר בתחום.