אי שיש למטבח

השיש היא אבן טבעית, הנחשבת לאחת היפות והמבוקשות בעיצובי פנים. יש לו דפוס ייחודי שאינו נשחק עם הזמן ואינו דוהה מקרני השמש. מדרגות, אדני חלונות, רצפות, כמו גם מטבח עשויים לרוב ממנו. גם כיום, אי שיש למטבח נחשב פופולרי.

אלמנט זה נותן לכל החדר יוקרה וקסם. בנוסף, לא ניתן להתעלם מכל היתרונות המשמעותיים שמביא איתו השיש לעיצוב המטבח שלכם.

מה זה אי שיש למטבח

בתחילת דרכם, פותחו ויושמו "איי מטבח" למטרות מקצועיות. מסעדות גדולות נאלצו לחפש פתרונות יעילים כדי להבטיח את עבודתם של כמה עשרות שפים בשטח מצומצם. בעבודה על היקפו של האי, השפים יכלו לבצע את חובותיהם של הכנת מזון וחומרי גלם מבלי להפריע זה לזה.

עד כה ניתן לראות מבני אי במטבחים של מסעדות ובתי קפה פופולריים. בהדרגה ובשיטתיות, הרעיון הזה היגר לחיי היומיום.

אי שיש למבטח הצליח לצבור פופולריות רחבה ברחבי העולם. משטח העבודה הרב תכליתי ממוקם במרכז המטבח ומשמש לא רק לבישול, אלא גם לשיחות על כוס תה בחברת חברים או משפחה. מכאן מגיע המונח "אי". מודול נפרד אינו תלוי במערכת המטבח הכללית, אלא עשוי בסגנון ובערכת צבעים דומים.

אי שיש למטבח
אי שיש למטבח

מאחר ומדובר ביחידה נפרדת, ניתן לעצב אותה מכל חומר שרק תרצו. אי שיש למטבח מביא איתו את כל היתרונות שיש לשיש להציע. להלן היתרונות העיקריים של שיש למטבח:

  • מראה אסתטי. לשיש טבעי יש משטח מבריק אצילי ודפוס ייחודי. שיש נראה יוקרי בכל עיצוב פנים ויראה לכולם את הטעם הטוב של בעל המטבח.
  • ייחודיות. לא תמצאו שתי פלטות שיש זהות. לכל אריח דפוס וגוון ייחודי משלו. מבחר הדוגמאות של החומר הטבעי הזה הוא גדול – אלו הם פסים גורפים, וכתמים עדינים וכתמים קטנים. לכן, אי שיש למטבח, הקירות והרצפה, הכיור ושאר האלמנטים שנוצרו משיש יעניקו למטבח בלעדיות.
  • אין תגובות אלרגיות. החומר הטבעי הוא ניטרלי, אינו מגרה את העור ואינו גורם לאלרגיות אצל אנשים רגישים מאוד.
  • עמידות. עם טיפול נכון וזהיר במשטחים, השיש יחזיק מעמד שנים רבות, לא יהיה צורך בתיקון או החלפה מלאה.
  • מגע נעים. בקיץ תענוג לבוא במגע עם משטחי שיש. האבן חלקה, שומרת על קור גם אם המטבח נמצא בצד שטוף השמש של הבית.

איך לדעת איזה מידות צריך לאי שיש במטבח?

אי שיש למטבח המתוכנן באופן מקצועי מאפשר לכם להרחיב את שטח העבודה ושטח הפנים השמיש של המטבח עד ל-30%. האי מאפשר לארגן בצורה ארגונומית את העבודה על פי פעילויות המטבח היומיומיות ולארגן בצורה אופטימלית מכשירים וכלים.

אך לפני שמחליטים איזה שיש לבחור למטבח, חשוב להבין האם התקנתו של האי היא אפשרית בחלל המטבח שלכם, האם הוא יהיה פונקציונאלי ולא סתם יעמיס על השטח. לשם קח חשוב להתאים את מידות האי לגודל החלל.

בעת התקנת אי למטבח רוחב החדר חייב להיות לפחות 4.5 מטר. בין האי למטבח, המרחק צריך להיות לפחות מטר. יש לחשב את גודל האי בנפרד, תוך התחשבות בגובהו של אדם.

בגובה ממוצע המידות המומלצות של האי הן: גובה – 85 – 100 ס"מ, עומק – 90 ס"מ, רוחב – לפחות 120 ס"מ. את השולחן הרב תכליתי הממוקם במרכז המטבח יהיה צורך לעקוף מכל צדדיו, כך שהמרחק ממנו לשאר הרהיטים צריך להיות 90 – 120 ס"מ, בעוד שעדיף לעגל את פינות האי כדי למנוע פציעות א נעימות.

כך תתאימו שיש למטבח

אי שיש למטבח הוא דלפק נפרד שמוקם באמצע החדר כך שניתן לגשת אליו מכל עבר. בכל מטבח השיש נראה פנטסטי. הוא נראה אצילי, מסוגנן ומגיע במגוון גוונים. שיש יוסיף יוקרה לעיצוב הפנים. משטח מלוטש ישקף אור ויגדיל את החלל חזותית. לכן בעת התקנת אי שיש למטבח חשוב לבחור את סוג השיש המתאים ביותר.

לרוב השיש המועדף לעיצוב אי למטבח הוא שיש בגווני הלבן. גוונים לבנים הופכים את עיצוב פנים המטבח לאלגנטי, קליל ואוורירי. זהו צבע מושלם המשתלב עם רהיטי עץ אקזוטיים יקרים, כלי שולחן מעוצבים ונברשות. לא פחות מעניינים הם הפרויקטים שבהם נעשה שימוש בשיש שחור. הצבע עמוק ומהפנט.

האטרקטיביות ניתנת לו על ידי הברק והפסים של ורידים לבנים בעוביים שונים. שיש ירוק כהה, כחול או חום הוא שיש פחות מבוקש מלבן ושחור, אבל לא מבחינת המשיכה האסתטית.

הם דומים לפיזור של אבנים יקרות, מקלים על עיצוב הפנים מהחומרה המוגזמת של קווים נקיים. מה שמייחד שיש למטבח בדרום הוא המרקם שלו, שמשתנה מסלע כמעט טהור ועד למשיכות חדות בגוונים שונים. בחירת הגוון תלוי בקונספט העיצובי.

כמה עולה שיש למטבח?

מחיר אי שיש למטבח יהיה יקר יותר מאבן מלאכותית או חומרי גלם אחרים, וזאת מאחר שמחיר השיש מושפע לא רק מעלות החומר עצמו. חלק מעלות ייצור משטח שיש מורכב מאמצעים נוספים לחיזוק החומר ועיבודו. ארבעה גורמים המשפיעים על מחיר השיש למטבח הם:

  1. מחיר האבן הנבחרת למ"ר
  2. נפח עיבוד האבן ומורכבותו
  3. איכות החומר והצורך ב"טיפול" מקדים
  4. הצורך בחיזוק נקודות התורפה של המוצר העתידי

מחיר האבן עצמה תלוי בעיבוד שלה, במורכבות, בערך האבן, בייחודיות העיצוב וכו'. המחיר של השיש אינו נקבע רק על פי חוזק או סוג הסלע. שיש נדיר ואקספרסיבי יהיה יקר פי 1.5-3 מגרניט עם דפוס רגיל.

אם אתם מחפשים שיש שיתאים לעיצוב אי במטבח, בעל כל היתרונות המדהימים של השיש, בעל עיצוב ייחודי, כזה שלא פוגשים בכל בית, אתם מוזמנים לעיין בקטלוג המוצרים של אבן שיש אלי ונתי, ותופתעו משפע סוגי השיש הנמצאים אצלם במלאי, בנוסף למחירים המשתלמים שאבן שיש אלי ונתי מציעים לכם.

Rate this post
אלי ונתי
אלי ונתי

אבן שיש אלי ונתי היא חברה מובילה בתחום עבודות השיש והאבן הטבעית בישראל. החברה נוסדה בשנת 1975 על ידי אלי ונתי, שני חברים חובבי אבן טבעית, ומאז היא מספקת ללקוחותיה את מגוון המוצרים והשירותים הטובים ביותר בתחום.