התקנת שיש למטבח

שיש הוא אחת מאותן אבנים שמתאימות היטב למשטח עבודה ועומדת בכל הדרישות שלכם. הוא דק וצפוף, ולכן מאוד פרקטי ועמיד. יתרונותיו הבלתי מעורערים כוללים את המראה המדהים ביוקרה, ביופיו, במרקם הייחודי ובפלטת גוונים נרחבת.

למשטחי עבודה למטבח משתמשים בלוח בעובי 2-3 ס"מ שעובר טיפול פני השטח (ניתן ללטש, מט, מיושן וכו'), נחתך לגודל ולצורה הרצויה, נעשים בו חורים לכיור, לכיריים ולכלים נוספים.

בעת התקנת שיש למטבח המומחה לוקח מידות מדויקות לא רק עבור אורך ורוחב השיש, אלא גם בודק את זווית הקירות והארונות הסמוכים על מנת לקבל את המוצר המדויק ביותר שאין בו רווחים וסדקים.

איך הולך תהליך התקנת שיש למטבח?

כאשר ניגשים לתהליך התקנת שיש למטבח, מדידה מוקדמת מדויקת היא חובה לתהליך ההתקנה. עבודת ההתקנה מורכבת מהדבקת הרכיבים של משטח שיש שכבר מעובד על פי המידות הרצויות.

משטחי שיש למטבח מותקנים על גבי ארונות המטבח, שכבר מותקנים בשלמותם. הסיבה לכך היא משקל רב של הפלטה. אל תנסו אפילו להרים את משטח השיש בעצמכם. עבור השלב הזה ידרשו מספר אנשי מקצוע מיומנים, אשר יכולים להרים את המשקל הכבר בזהירות ומבלי לפגוע בו.

התקנת שיש למטבח
התקנת שיש למטבח

שלבי התקנת שיש למטבח:

  1. התאמה – במצבים בהם ישנם הבדלי גובה, בעזרת אטמים מיוחדים מחזיקים את השיש על בסיס ארונות המטבח;
  2. תפרים מכוסים במסקינטייפ;
  3. ראשית, מקוונים את פינות השיש, ואז את כל הפלטה סביב ההיקף. דיבלים, חומרי איטום על בסיס סיליקון, ברגים עם הקשה עצמית משמשים כמחברים. הרכב אפוקסי, שהגוון שלו מותאם לגוון השיש, משמש לעיבוד תפרים;
  4. הפלטה מונחת ומחוברת.
  5. לאחר הדבקת השיש לחלוטין, משייפים את השיש.

איזה סוג שיש מומלץ למטבח?

כאשר אתם מתלבטים איזה שיש לבחור למטבח שלכם, חשוב לתת עדיפות לא רק למרקם מעניין, לשילוב תכונות השיש עם עיצוב הפנים הרצוי. למשטחי השיש יש מאפיינים ויתרונות משלהם, אשר באים לידי ביטוי בעת התקנת שיש למטבח:

  • הפלסטיות של השיש הופכת אותו לחומר קל לעיבוד.
  • חוזק המבנה הפנימי. במהלך העיבוד (ליטוש, חיתוך, קידוח), החומר שומר על שלמותו מבלי לשנות את תכונותיו. פעולה מכנית אינה מובילה להיווצרות סדקים פנימיים, שברים ופגמים. רבים מופתעים שניתן ליצור תבליטים מורכבים ומתוחכמים להפליא, מבלי לסדוק או לפגוע בו.
  • העמידות המדהימה של השיש הטבעי מאפשרת לנו לטעון שהוא נשמר "למשך מאות שנים". על פי הביקורות של אנשים שהעדיפו התקנת שיש למטבח, חומר זה אינו נתון לשינויים זמניים כלל, שומר על המראה המקורי שלו במשך עשרות שנים. השיש לעולם לא יצהיב, אפילו עם חשוף לשמש ישירה במשך כל שעות היום.
  • ספיגת מים נמוכה.
  • עם הזמן, השיש אינו משנה את המבנה שלו, כלומר אינו הופך רופף או שביר.
  • החומר עמיד בפני כימיקלים קאוסטיים.
  • השיש בטוח לחלוטין מכל הבחינות. אין הפרשות גם כשהאבן מחוממת. החומר אינו מוליך חשמל ואינו צובר מטען סטטי. השיש מושלם לשימוש בחדרים עם לחות גבוהה.
  • התכונות האנטי- בקטריאליות של שיש טבעי מוכחות מדעית. חיידקים אינם מצטברים על פני האבן.
  • ידידותיות סביבתית גבוהה של האבן, הנובעת ממקורה הטבעי לחלוטין.

השיש לעיצוב המטבח מגיע במגוון גוונים טבעיים, המאפשרים להתאים את אריחים השיש לכל עיצוב פנים שרק תרצו. תוכלו למצוא שיש בצבעים הלבנים, האפורים, שחורים, ורודים, אדומים, כחולים וכו.

פלטת הצבעים של השיש היא מגוונת ועשירה. בנוסף בעת בחירת שיש חשוב לקחת בחשבון האם אתם מעוניינים בשיש מלוטש, חלק, גרגרי, מט או מבריק. כל התכונות הללו משפיעות על התוצאה הסופית של העיצוב של המטבח שלכם.

איך בוחרים את האדם המתאים להתקנת שיש במטבח

נראה שאי אפשר לקלקל את הציפוי של אבן טבעית, מכיוון ששום דבר לא יכול לקרות לה. אבל עם כל החוזק של פלטת שיש, הן עדיין לפעמים מאבדות במהירות את התכונות האסתטיות שלהם במידה ולא מתקינים אותן כראוי.

קילוף מתרחש על פני האבן, מופיעים פסים וכתמים, צבען של לוחות בודדים או הציפוי בכללותו משתנה. למעשה, ישנן מספר סיבות אובייקטיביות להידרדרות מראה הציפוי, וכולן מוסברות בעבודה ירודה, בחירה שגויה של טכנולוגיית הנחת וחומרי שימוש או חוסר טיפול נאות. הטעויות הנפוצות ביותר:

  • הכנת הבסיס לא מקצועית;
  • שימוש בטיט או בהרכב דבק באיכות נמוכה;
  • איטום לקוי של חיבורים ותפרים;
  • התקנה לא מדויקת;
  • חומרי הגנה וחומרי ניקוי שנבחרו בצורה שגויה.

לפיכך, על מנת להימנע מהופעת פגמים בציפוי שיש וגרניט, יש לעמוד בשני תנאים: התקנה מוכשרת באיכות גבוהה ותחזוקה נכונה. נותר רק לבחור את סוג השיש, שגוון ומרקם תואם את כוונת המעצב, ולמצוא מומחים מוסמכים שיוכלו להפוך את הרעיון הזה למציאות.

לחברת אבן שיש אלי ונתי צוות אומנים מנוסים אשר לא רק יבצעו את הנחת השיש בצורה מוכשרת ויעילה, אלא גם ייקחו בחשבון את כל הדרישות להתקנת ציפוי אבן טבעית:

  • הוראות רלוונטיות של תקנות וכללי בנייה;
  • מאפייני ביצועים של החומר המסופק;
  • המלצות להכנת הבסיס;

אין להמעיט בחשיבותו של בחירת איש מקצוע מיומן עבור התקנת שיש למטבח שלכם. כאשר אתם מחפשים התקנת שיש בבאר שבע, תוכלו לפנות את המומחים של אבן שיש אלי ונתי, אשר יספקו לכם שירותי התקנה מקצועיים ואמינים, ואתם תהנו מהתוצאה במשך שנים רבות.

איפה מומלץ לקנות שיש למטבח?

אבן שיש אלי ונתי מציעים לכם לקנות שיש במחירים תחרותיים. אצל אבן שיש אלי ונתי תמצאו מגוון סוגי שיש איכותיים הזמינים במלאי. בנוסף תוכלו להזמין עבודות שיש בהזמנה אישי ולפי מידות שאתם צריכים. חיתוך השיש מתבצע באופן מקצועי ומדויק, וכל עבודת התקנת שיש למטבח נעשית על ידי אנשי מקצוע מומחם בתחום.

Rate this post
אלי ונתי
אלי ונתי

אבן שיש אלי ונתי היא חברה מובילה בתחום עבודות השיש והאבן הטבעית בישראל. החברה נוסדה בשנת 1975 על ידי אלי ונתי, שני חברים חובבי אבן טבעית, ומאז היא מספקת ללקוחותיה את מגוון המוצרים והשירותים הטובים ביותר בתחום.