שיש דמוי עץ

איך שיש דמוי עץ משתלב בעיצוב המודרני של הבית?

אם אתם מעוניינים לשלב את התכונות של עץ בעיצוב הבית שלכם, ולגרום לבני הבית להרגיש חמימות ורוגע, אבל רוצים שהחומר יהיה בעל תכונות עמידות וחוזק, שיש דמוי עץ הוא הפתרון המושלם עבורכם.

משטחים העשויים מעץ לרוב רגישים לסימנים, שריטות ובליטות, והם סופגים הרבה מים. בשנים האחרונות נוצרו באופן מלאכותי משטחי שיש אשר נראים כמו עץ אמיתי.

בהשוואה לעץ, משטח השיש עמיד יותר, אבל מעבר ליתרון זה לשיש ישנם עוד מגוון יתרונות העולים על יתרונותיו על העץ בעיצוב הבית. לכן אם אתם מעוניינים בחומר גלם שישמש אתכם במשך שנים רבות, שיש הנראה כמו עץ יתאים לכם כמו כפפה ליד.

איך מייצרים שיש דמוי עץ

ובכן, שיש דמוי עץ הוא משטח שיש שנראה כמו עץ, בדיוק כמו שהוא נשמע. יחד עם זאת, חשוב להיות ברורים. שיש היא אבן טבעית שלוקח לה אלפי שנים או יותר להיווצר בעומק האדמה. שיש טבעי שנראה כמו עץ לא קיים בטבע.

בשל כך, שיש הנראה כמו עץ בהכרח נוצר באופן סינטטי. לעתים קרובות אנשים קוראים לכל משטחי העבודה במטבח "שיש". זה נכון לגבי משטחים רבים, כמו שיש אבן קיסר, שיש דקטון או גרניט.

ישנם סוגים שונים של אבנים המשמשות כשיש למטבח מכיוון שיש להן צפיפות גבוהה, קצב ספיגה נמוך וקשיחות גבוהה.

למעשה, עם פתרונות שיש סינטטי מודרניים תוכלו להזמין שיש למטבח בכל סגנון שתרצו. לכן אם תרצו לבחור שיש הנראה בדיוק כמו עץ, יש לכם מבחר גדול, תוכלו אפילו לבחור את סוג העץ ואת הצבע שלו.

ניתן להזמין שיש שדומה ככל האפשר לעץ, ניתן גם לבחור את צבע העץ, מה שהופך אותו לכהה יותר או בהיר יותר, חלק ואחיד יותר, או מחוספס ומגוון יותר.

יתרונות של שיש דמוי עץ למטבח

בבחירת משטח עבודה למטבח יש לקחת בחשבון שיקולים פרקטיים: תכונותיו הפיזיות של החומר כמו עמידות בפני שריטות, חום, לכלוך ושחיקה. משטחי השיש הם לרוב החלק המרכזי של עיצוב המטבח, בזכות היתרונות הרבים שלכם.

אם אתם רוצים שהמשטח שלכם יהיה דמוי עץ ובסגנון כפרי, תוכלו לרכוש אבן דקטון או גרניט פורצלן בעיצוב עץ. אלו הן אבנים מלאכותיות שכבר הוכיחו את ערכן המעשי.

משטחי עבודה אלו עמידים ולא נקבוביים, מה שאומר שקשה לשרוט אותם והזיהום הוא כמעט בלתי אפשרי. הבחירה בחומרי אבן מלאכותית מאפשרת מגוון רחב של פתרונות עיצוב ייחודיים.

בשנים האחרונות יצרו מגוון חומרים חדשים בהשראת הטבע המשלבים את הפרקטיות של אבן מלאכותית עם היופי הייחודי של הטבע. כך ניתן להנות מהטוב של שני העולמות.

כאשר אתם בוחרים בשיש כחומר גלם לעיצוב המטבח שלכם, אתם תוכלו להנות ממספר יתרונות, כגון:

  • עמידות. השיש מסוגל לשרת אתכם מספר רב של שנים, ומבחינה חיצונית לא יתרחשו בו שינויים כלל.
  • חסינות. השיש אינו מפחד מפטריות, עובש, מים. לאבן תכונות קוטלות חיידקים, כלומר לא מתפתחים עליו מיקרואורגניזמים.
  • כוח. כדי לשרוט שיש, אתם צריכים לעבוד קשה. שלא לדבר על סדקים ושברים. אם זה יקרה, השחזה והברקת השיש יעזרו. האבן עומדת בעומסים עצומים ועמידה בפני זעזועים מכניים חזקים.
  • התנגדות תרמית. השיש אינו רגיש לשינויי טמפרטורה.
  • מראה חיצוני. השיש מגיע היום במגוון עיצובים, צבעים וסגנונות, ביניהם דמוי עץ, אשר ניתן להתאמה לכל סגנון של עיצוב פנים.

טווח מחירים לדמוי עץ

המחיר של שיש דמוי עץ משתנה בהתאם למספר מאפיינים. המחיר של מטר מרובע של שיש דמוי עץ יהיה תלוי עד כמה הוא צפוף, באיזה סוג שיש מדובר, איך הוא נראה וכמה עבה הוא. במקרה זה בעת בחירת שיש למטבח בבאר שבע, יש לקחת בחשבון כי שיש שנראה כמו עת אמיתי יכול לעלות בין מאות שקלים לאלפי שקלים למ"ר.

סוגי שיש דמוי עץ:

מאחר ושיש דמוי עץ הוא לא יכול להיווצר באופן טבעי, הרי שמדובר בשיש סינטטי. כאן ניתן למצוא את דגמי העיצוב דמויי העץ בשיש דקטון ושיש גרניט פורצלן.

  • שיש דקטון– אם אתם חולמים על עץ משולב בעיצוב הבית שלכם, אתם יכולים לבחור משטח דקטון דמוי עץ לעיצוב הבית שלכם. משטח דקטון הוא פטנט, והוא מיוצר על ידי ערבוב של כ-20 חומרים שונים יחד במעבדה. המשטח נוצר תחת הרבה חום ולחץ ונחשב חזק מאוד ועמיד בפני כל סוג של שינויים חיצוניים. אנשים רבים שאוהבים את מראה העץ אך לא רוצים להתעסק בטיפול הקפדני שיש לעשות כדי לשמור על משטחי עץ לאורך זמן, מעדיפים לרכוש שיש דקטו דמוי עץ המספק להם את כל היתרונות. למרות ששיש דקטון עולה קצת יותר מסוגי שיש אחרים כמו שיש פורצלן למטבח ואבן קיסר, זו השקעה טובה כי לא תצטרכו לדאוג לתחזוקה שלו לאורך זמן.
  • שיש גרניט פורצלן– משטחי עץ אולי נראים נחמדים, אבל הם נשרטים ונפגעים בקלות, מה שלא יקרה עם משטחי שיש גרניט פורצלן. גרניט היא אבן טבעית קשה ועמידה, שאינה מקבלת כתמים, מתחממת או נשרטת בקלות. זהו חומר עמיד מאוד שניתן להשתמש בו לעיצוב המטבח, בחדר האמבטיה או בחדר אחר בבית. זו לא הפתעה גדולה שכל כך הרבה בתים בוחרים להשתמש באבן הטבעית הזו לעיצוב שלהם. אם אתם אוהבים את המראה של העץ אבל רוצים משהו חזק, עמיד ואמין יותר, אתם לא צריכים להתייאש. בעזרת משטח שיש דמוי עץ של גרניט פורצן תוכלו להנות משני העולמות.

אם אתם מחפשים אריחי שיש איכותיים, שישרתו אתכם במשך שנים רבות, וישתלבו באופן מושלם לעיצוב הפנים של הבית שלכם, אבן שיש אלי ונתי יספקו לכם את הסחורה הטובה ואיכותית ביותר.

אתם תוכו לבחור את השיש שהכי אהבתם בקלות מהקטלוג המגוון של באתר החברה או להגיע לאולמות התצוגה המרשימים של אבן שיש אלי ונתי.

5/5 - (1 vote)
אלי ונתי
אלי ונתי

אבן שיש אלי ונתי היא חברה מובילה בתחום עבודות השיש והאבן הטבעית בישראל. החברה נוסדה בשנת 1975 על ידי אלי ונתי, שני חברים חובבי אבן טבעית, ומאז היא מספקת ללקוחותיה את מגוון המוצרים והשירותים הטובים ביותר בתחום.